Toon posts:

Acer TravelMate 210 Notebook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heeft iemand ervaring met Acer notebook's ?
Met voorkeur heeft het type TravelMate 210 serie.

Waar het mij hier omgaat is, hoe staat het met de kwaliteit van Acer notebook's t.o.v. Dell Toshiba Topline Compaq etc..

Als iemand ervaring heeft met Acer hoor ik het graag.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:06
Ik heb een 200, dik tevree over. Alleen het beeldscherm had iets groter gemogen (nu 12").

Verwijderd

Acer hebben ze bij ons ook wat van, komen met bossen tegelijk terug.

rammelende onderdelen, slechte accu's.
slechte service...

Ik roep DELL (werk ik zelf ook mee) echt perfect, en super degelijk!!!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de bijdrage !

Klinkt positief, Acer lijkt me wel een goed B-merk, Toshiba zal het hoogstwaarschijnlijk ook niet slecht doen onder deze categorie.

Ik heb wat naar prijs en prestatie gekeken en die Acer is niet duur :9~
En qua kwaliteit, heb ik bij dit merk (onder de noemer B-merk) het meeste vertrouwen.

Als iemand iets uit ervaring ernog aan kan toevoegen, hoor ik het graag.. zowel pos of neg..

Verwijderd

We hebben 5 Acer laptops op het werk gehad, was al wel 4 jaar terug dat we die kochten maar geen een leeft meer, allemaal kapot. Accu en harddisk hebben het begeven.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Heb een Acer Travelmate 722 TX. Is al weer vrij oud intussen (PII 366, 64MB, 10GB, 14" TFT), maar ik ben er erg tevreden mee. Prima windows 2000 ondersteuning door Acer.

Mijn volgende laptop wordt waarsch. ook een Acer. Hoewel ik ook erg veel voel voor een goeie Dell :9 .

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Topicstarter
Ok heb wel een duidelijk beeld nu, voor op de werkvloer kun je beter een DELL kopen voor het persoonlijk gebruik (thuis situatie) kan een Acer voldoen.

Acer here i come ! :Y)
Pagina: 1