Ik heb mijn nieuwe computer nu al reeds een jaar, maar ik heb nooit een oplossing gevonden op de problemen met mijn beeldscherm.
Enige verduidelijking: Het beeldscherm zou normaal gezien moeten draaien op 1920x1080 Full HD althans volgens de beschrijving op de doos en website, maar wanneer de schermresolutie ingesteld wordt op deze stand komen er 2 problemen voor (al dan niet tegelijkertijd), namelijk:
Weet iemand hier misschien een oplossing voor, zodat ie eindelijk ik 1080p kan ?
Alvast bedankt
(PS: Dit is bij het gebruik van een HDMI aansluiting getest)
Enige verduidelijking: Het beeldscherm zou normaal gezien moeten draaien op 1920x1080 Full HD althans volgens de beschrijving op de doos en website, maar wanneer de schermresolutie ingesteld wordt op deze stand komen er 2 problemen voor (al dan niet tegelijkertijd), namelijk:
- Het bereik van het beeldscherm is te klein, maw: ik kan mijn taakbalk niet meer zien doordat het beeld zeg maar te groot is voor het beeldscherm. (Al komt dit nu niet meer voor)
- Alle tekst en het scherm op zich worden ronduit wazig in plaats van scherper en dus slechter van kwaliteit.
Weet iemand hier misschien een oplossing voor, zodat ie eindelijk ik 1080p kan ?
Alvast bedankt
(PS: Dit is bij het gebruik van een HDMI aansluiting getest)