Hallo,
Ik heb sinds vandaag een nieuwe grafische kaart nadat mijn oude grafische kaart aan vervanging toe was.
Mijn vorige kaart was een Nvidia GeForce 9800 GT. Ik heb de kaart vervangen met mijn nieuwe kaart en vervolgens zelfs windows opnieuw geinstalleerd + alle drivers.
Nou krijg ik tijdens de game (League of Legends) echter maar 40-55 FPS met zelfs alles Medium.
Is er iemand die mij kan helpen wat er fout is aan mijn systeem oid.
Mijn systeem bestaat uit het volgende.
Moederbord: ASUS M5A78L-M/USB3
Voeding: Cooler Master B600 (600 Watt)
2x 4GB RAM Kingston
1TB HDD Western Digital RED
Processor: AMD Quad Core 3,2 GHZ Black Edition
en dus mijn nieuwe grafische kaart
ASUS GeForce 760 GTX 2GB DCII OC
deze kaart is trouwens de tweede want de eerste deed het zelfde alleen deze heb ik dus retour gestuurd omdat er volgens het bedrijf misschien wel een defect in zou kunnen zitten.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Ik heb sinds vandaag een nieuwe grafische kaart nadat mijn oude grafische kaart aan vervanging toe was.
Mijn vorige kaart was een Nvidia GeForce 9800 GT. Ik heb de kaart vervangen met mijn nieuwe kaart en vervolgens zelfs windows opnieuw geinstalleerd + alle drivers.
Nou krijg ik tijdens de game (League of Legends) echter maar 40-55 FPS met zelfs alles Medium.
Is er iemand die mij kan helpen wat er fout is aan mijn systeem oid.
Mijn systeem bestaat uit het volgende.
Moederbord: ASUS M5A78L-M/USB3
Voeding: Cooler Master B600 (600 Watt)
2x 4GB RAM Kingston
1TB HDD Western Digital RED
Processor: AMD Quad Core 3,2 GHZ Black Edition
en dus mijn nieuwe grafische kaart
ASUS GeForce 760 GTX 2GB DCII OC
deze kaart is trouwens de tweede want de eerste deed het zelfde alleen deze heb ik dus retour gestuurd omdat er volgens het bedrijf misschien wel een defect in zou kunnen zitten.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.