Toon posts:

[CS] Kleine vraagjes van een newbie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk van het weekeinde CS ge-installeerd gekregen (retail cs cd zuigt enorm, dus maar vanaf plain halflife cd gedaan). En ik aan het spelen gegaan :P Ik heb nu een paar vraagjes die vast wel een antwoord hebben op de probleempjes die ik af en toe heb ;)

1) Schoot dikwijls een teammate dood. Ik kan nog steeds niet op wat grotere afstand vijanden herkennen overigens. Van korte afstand komt de kleur (rood/blauw) bij de karakter te staan en dat weet je het, maar van grotere afstand gebeurt dat niet en heb ik geen flauw idee of het een vijand is. Ik schiet daarom meestal pas zodra hij het vuur opent.

Overigens vroeg ik het aan de medespelers hoe ik ze kon herkennen, en dan krijg je als respons "de skin" terug Wel lekker als zowel de t als ct de keuze hebben tussen 4 verschillende tenues.

Dus hoe kan ik ze herkennen :? ;)

2) Ik had dikwijls de m4a1 gekocht, flink kaliber denk je dan, dus ik telkens maar richten op het vitale hoofd van de vijand. Schoot er 60 rounds doorheen ofzo, maar dood? ho maar. Ik was meestal eerder dood dan de vijand, erg vreemd want zo scheel schoot ik ook niet. (had overigens wel kevalr helmet + vest gekocht).

Is het hoofd wel slim om op te richten aangezien je dus ook vaak mis schiet. :? ;)

Mijn dank is alvast groot.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:37

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

1: na een paar potjes ken je de 8 skins heus wel :)

2: je moet met "bursts" schieten en ook niet meteen op het hoofd richten, want door de terugslag schiet je er dan boven.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Probeer ook eens de SWAT skins te downen, zijn vrijwel allemaal hetzelfde, mooi en alles wat er niet zwartachtig uitziet, moet je knallen :)
Ik zoek wel ff link voor je op.

Voila :)

En hier kan je andere kleuren selecten, maar deze is echt het mooist!

Steam

Verwijderd

He Gordijnstok speelde jij gisteren op de strikers servers??

Ik was MrWizard [newbie]

Verwijderd

en de standaard ct-skins zijn zowiezo donker van kleur de t-skins zijn licht...

of ga op een friendly-fire OFF server spelen.... :P

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 juni 2001 15:22 schreef Gizz het volgende:
1: na een paar potjes ken je de 8 skins heus wel :)

2: je moet met "bursts" schieten en ook niet meteen op het hoofd richten, want door de terugslag schiet je er dan boven.
Heb zaterdag, zondag en maandag flink wat afge-cs'ed. Zondag zelfs 7,5 uur achter elkaar |:( maar herkennen? Neuh niet echt.

Ik schiet idd met bursts, dus snel achter elkaar op de muis tikken. Bovendien crouch ik terwijl ik spring, en spring ik ook om hoeken heen.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik speel normaal nooit CS, af en toe op een lan, maar ik kan daar echt wel herkennen wie wat is?? heb je je gamma niet te laag?
O je hebt toch misschien een bril nodig, ogentest?
Is gewoon eerlijk bedoeld, niet als flame.

Verwijderd

Ik kan ze ook niet echt normaal uit mekaar houden op grote afstanden.

Kan je ze niet forcemodellen net zoals Q3A??

Dan de CT die groene en T die met zijn koeien broek.

Verwijderd

ik had dat probleem eerst ook, maar wat veel helpt (bij mij dan) is je brightness en contrast van je monitor wat omhoog zetten, dan ziet alles er wat lichter (en hopelijk duidelijker) uit en kan je skins beter herkennen! en anders eerst op servers spelen waar ff=off (friendly fire = off)

dan het schieten... dat verschilt gewoon per wapen, schiet vooral korte salvo's, met een mp5navy kan ik wel aardig aan 1 stuk door knallen :)
op het hoofd mikken is een optie, maar net wat er hierboven genoemd werd, je schiet dan te snel boven je doel :'(

gewoon veel oefenen! suc6!

Verwijderd

Ik had dikwijls de m4a1 gekocht, flink kaliber denk je dan, dus ik telkens maar richten op het vitale hoofd van de vijand. Schoot er 60 rounds doorheen ofzo, maar dood? ho maar. Ik was meestal eerder dood dan de vijand, erg vreemd want zo scheel schoot ik ook niet. (had overigens wel kevalr helmet + vest gekocht).
Dat komt omdat CS een buggy hoerenspel is... je kunt het beter niet gaan spelen want dat word heel vervelend... Tegenwoordig is et beter op de tenen te mikken en te hopen op een headshot dan puur op de kop te mikken... N00b gammeeeeeeeeee

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op dinsdag 05 juni 2001 15:47 schreef Sn@ke het volgende:

[..]

Dat komt omdat CS een buggy hoerenspel is... je kunt het beter niet gaan spelen want dat word heel vervelend... Tegenwoordig is et beter op de tenen te mikken en te hopen op een headshot dan puur op de kop te mikken... N00b gammeeeeeeeeee
Geef eens normaal antwoord man!

Verwijderd

Ow sn@ke is er ook weer met zijn geweldige behulpzame reacties hoor |:(

Igv wat je doet is zodra je denkt dat je een vijand ziet, kijk je op je radar. Als je daar dan een stipje op ziet op de plek waar hij staat, weet je dat het een teammate is. Geen stipje gelijk knallen!

En schiet idd in bursts van 2-3 kogels. Wacht dan weer tot je crosshair "klein" is en schiet weer een burst en repeat. Hangt uiteraard van de gun af hoe je ermee moet schieten, verder gewoon veel oefenen.

Verwijderd

Topicstarter
Ermm ... :P ik heb uitstekende ogen, maar waar kan ik ze dan aan herkennen? Beide kanten hebben "commando-vlekken" op de broeken, beide kanten hebben models in totaal egale kleur etc. De gamma heb ik aardig licht staan.

Erm.. Jordy ja dat klopt als een bus :D Was lekker raggen en heb altijd perfecte pings. Meestal zo rond de 40-50, het zijn superservers.

Overigens is de AWP mijn favo :) Vooral op die sneeuwmap waar je de VIP moet doden is er voldoende afstand om lekker ouderwets te snipen.

Wat betreft Friendly Fire. Ik vindt het juist uitstekend dat het op ON staat. Dan krijg je tenminste wat taktiek in het spel ipv rushen alla rambo en in het rond te schieten.

Verwijderd

Sn@ke moet van heel internet gebanned worden! Hail to ClanBase! >:)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Sn@ke, en nu is het afgelopen met dat eeuwige gezeur van je. Ik heb je tot 3-4 keer toe gevraagd of je normaal wil reageren of anders gewoon niet maar blijkbaar helpt dat niet. Meneer heeft dus bij deze een waarschuwing.

Iets niet leuk vinden is prima maar onderbouw het dan tenminste en herhaal het niet tot in den treure.

• Paraselsius
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:05
Ik had dikwijls de m4a1 gekocht, flink kaliber denk je dan, dus ik telkens maar richten op het vitale hoofd van de vijand. Schoot er 60 rounds doorheen ofzo, maar dood? ho maar. Ik was meestal eerder dood dan de vijand, erg vreemd want zo scheel schoot ik ook niet. (had overigens wel kevalr helmet + vest gekocht).
Ik schiet idd met bursts, dus snel achter elkaar op de muis tikken. Bovendien crouch ik terwijl ik spring, en spring ik ook om hoeken heen.
CS probeert de reactie van de wapens te simuleren, dus als je bijvoorbeeld een AK47 continu blijft afvuren dan schiet de kogels naarboven in een steeds grotere 'spread'.
Ook na elke schot heb je even de tijd nodig om weer opnieuw goed te kunnen richten vanwege de 'terugslag' (Dit is natuurlijkk afhankelijk van hoe groot de terugslag is van het wapen wat je afvuurt).

En natuurlijk als je schiet terwijl je springt/klimt/zwemt dan is het vrijwel onmogelijk iets te raken.
Het beste schiet je als je stil zit in gehurkte houding. (Dus niet terwijl je net gesprongen hebt.)

Het beste richt je op de keel/borst (afhankelijk van welk wapen je gebruikt). Op de borst heb je meer raak kans en als je kogel naar boven afwijkt (wat meestal voorkomt bij de 2de of 3de kogel) dan heb je een headshot. (Overigens niet rekenen op een headshot deze zijn namelijk vrij moeilijk).

Als je met een AWM (Artic Warfare Magnum) schiet dan kun je op elk lichaamsdeel richten voor een instant kill.
(Dus uitkijken op open velden)

Verder kun je gebruik maken van je radar om je eigen teamgenoten te herkennen. Als je iemand ziet en er is geen overeenkomstig stipje op je radar dan is Het tijd om de vuurknop over te halen. (Ook kun je zo af en toe bedenken waar iedereen zit door logisch na te denken...)

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 16:00 schreef Gordijnstok het volgende:
Erm.. Jordy ja dat klopt als een bus :D Was lekker raggen en heb altijd perfecte pings. Meestal zo rond de 40-50, het zijn superservers.
Dan was ik lekker bezig met een ping van 120-150 werd het weer drukker en ging wanadoo zeiken en zat ik weer lekker in een ping van 250
En als het savonds was was het heel vaak 1200.
Dat zuigt!!!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om die Net_graph een andere positie te geven??
Want nu kan ik niet goed zien hoeveel geld ik heb.

Misschien links boven ofzo??

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 15:27 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Heb zaterdag, zondag en maandag flink wat afge-cs'ed. Zondag zelfs 7,5 uur achter elkaar |:( maar herkennen? Neuh niet echt.

Als je binnen 7,5 uur nog steeds de skins niet kan herkennen moet je dus zekers een bril gaan kopen want zo moeilijk is dat toch niet? :?

Maar goed. Meeste is al gezegd hiero dus heb verder nix boeiends te melden.. :)

[..]

Ja jongen... ga jij nou maar fijn UT spelen en de CS threads schoon houden. Zijn wij een n00b minder... |:(
Op dinsdag 05 juni 2001 16:16 schreef jordyb het volgende:

Moet je eens in config.cfg kijken, daar zie je dan iets van net_position ofzo staan.... moet je gewoon andere waarde geven (ik heb'em op 2 staan d8 ik).

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 juni 2001 16:34 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Als je binnen 7,5 uur nog steeds de skins niet kan herkennen moet je dus zekers een bril gaan kopen want zo moeilijk is dat toch niet? :?

Maar goed. Meeste is al gezegd hiero dus heb verder nix boeiends te melden.. :)
[..]

Ja jongen... ga jij nou maar fijn UT spelen en de CS threads schoon houden. Zijn wij een n00b minder... |:(
[..]

Moet je eens in config.cfg kijken, daar zie je dan iets van net_position ofzo staan.... moet je gewoon andere waarde geven (ik heb'em op 2 staan d8 ik).
Voor jou is het vanzelfsprekend aangezien je al die-harded bent ;) Voor mij zie ik wel verschil in skins, maar kan waarschijnlijk nog niet de "skin-kant" bepalen naar een paar potjes. Duurt gewoon ff. :)

Verwijderd

Waarom heb ik in CS trouwens een stuk minder FPS dan in Q3A.

In Q3A haal ik ongeveer 90FPS
IN CS 40-50

Q3A speel ik op 1024
CS op 1 resolutie hoger
Heb een Asus GeForce2 GTS 32mb

Maar daar kan het niet veel aan liggen.
Want ik heb Q3A ook op zijn mooist staan

Verwijderd

[..]

Oww jah.. helemaal vergeten.. niemand kan aan jouw """""wereldklasse""""" tippe
Elk spel dat jou niet bevalt is een hoeren spel of buggy spel

CS is misschien vrij buggy, maar moet zeggen na een dikke 1,5 jaar spelen dat het er mee door kan..

[pissed]
Mijn dag word echt helemaal verneukt door JOUW kinderachtige NERGENS op slaande reacties...
[/pissed]

[b]So PISS OFF, and DROP DEAD[/b]

[back to topic]
Na een tijdje spelen kan je het verschil wel onderscheiden tussen CT en T

Opvallend bij CT:
-Meestal vrij donkere pakken
-Meestal masker OID op hoofd

Opvallend bij T:
-Meestal vrij lichte pakken
-meestal geen masker OID op

En schieten moet je idd in burts doen, door de afwijking (of recoil.. whatever it's called) gaan je kogels snel omhoog, dit is vooral bij Ak-47 die heeft mega afwijking naar boven als je full auto schiet

Dus:
-Burts schieten
-ALS je full auto schiet op BORST of VOETEN mikken, door "afwijking" komen ze vanzelf wel in het hoofd ;)

[/back to topic]

ps. Icestorm: ik zag ergens dat Kees SN@KE ook al waarschuwing had gegeven.....

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 16:38 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Voor jou is het vanzelfsprekend aangezien je al die-harded bent ;) Voor mij zie ik wel verschil in skins, maar kan waarschijnlijk nog niet de "skin-kant" bepalen naar een paar potjes. Duurt gewoon ff. :)
Mwaw... Ik kan je wel paar tips geven. De meeste van de terroristen skins zijn dun gemaakt zeg maar (behalve die eskimo gedoe dan). En alle ct's hebben van die enorme kogelvrijvesten aan en dus zijn ze best dik gemaakt. Zo hebik het geleerd. Dun mannetje --> terror, dik mannetje --> CT. Nu ik terug lees.. dit klinkt enorm stupid maar klopt wel.. :)
Dus met deze en tips van DC a.k.a paestero
MOET je het gewoon lukken... anders moet je over na denken om een andere game te spelen of aparte skins downen... :)
Op dinsdag 05 juni 2001 16:41 schreef jordyb het volgende:
Waarom heb ik in CS trouwens een stuk minder FPS dan in Q3A.

In Q3A haal ik ongeveer 90FPS
IN CS 40-50

Q3A speel ik op 1024
CS op 1 resolutie hoger
Heb een Asus GeForce2 GTS 32mb

Maar daar kan het niet veel aan liggen.
Want ik heb Q3A ook op zijn mooist staan
CS = HL engine. En dies heeeeeeel erg oud... Er zijn wel wat aanpassingen in de CS engine (512 textures ofzo...) maar het is alsnog heel erg verouderd. :)

Verwijderd

Gordijnstok. Jij komt beswel redleijk vaak in de Strikerz servers ofniet? Sorry voor die paar headdys :)

Skins..pff..gewoon veel spelen en zo snel d'r iemand op je begint te schelden weet je dat je op de verkeerde schiet :)

Nee ff serieus, sjah ik denk dat je gewoon heel vaak als je dood bent meot gaan rondswitchen, zie je duidelijk hoe de verschillende skins d'r uit zien. Ik had er in het begin ook nogal eens problemen mee, nu blijft het meestal bij hele schefe grenades :)
(sorry voor [hele lijst mensen] die ik ge tk'ed heb door de zoveelste scheve gren , bij deze :))

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 05 juni 2001 16:02 schreef 007 het volgende:
Sn@ke moet van heel internet gebanned worden! Hail to ClanBase! >:)
Whehehehe >:) Gossie, hoe dat zo >:)
Ik zou niet weten waarom >:)

• pica
Op dinsdag 05 juni 2001 16:16 schreef jordyb het volgende:

net_graphpos, met dank aan reef voor de hint ;) .

Steam

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 05 juni 2001 16:50 schreef Paestero het volgende:
ps. Icestorm: ik zag ergens dat Kees SN@KE ook al waarschuwing had gegeven.....
Wacht dat is waar ok, voor BC 3 heeft Kees hem een waarschuwing gegeven.
Ok dan is dit dus de laatste waarschuwing voor meneer Sn@ke.

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 17:34 schreef SaURoN het volgende:
Whehehehe >:) Gossie, hoe dat zo >:)
Ik zou niet weten waarom >:)
LOL! :D :D Ik zou ut ook niet weten.

SaURoN, je vorige icon was veel mooier!

• Vos
  • Laatst online: 11:42

Vos

AFCA

ik weet wel waar jullie het over hebben...en het is is triest dat jullie dat zeggen terwijl je het verhaal niet kent....
oordeel je altijd zo over mensen ???
of hoor je altijd maar 1 partij ?
(davids gebruikt bijv. dope en heel juventus gebruikt dope, hitler was slecht, dus alle Duitsers zijn slecht,etc,etc)

|:(

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
(hmz verkeerde account :( )

nu ff on-topic.......

als je een newbie bent (zoals jezelf zegt dat je bent) dan kan je beter eerst of FF-off servers gaan...dan kan je iig nog je eigen teammates raken zonder dat ze health verliezen en boos worden.....
en als je je gamma + brightness niet te donker hebt..dan moet je het verschilt toch echt wel kunnen zien na > 7,5 uur cs lijkt mij...

je kan ook eens in een lan in je eentje (of met meerder natuurlijk) alle wapens eens uitgaan testen...probeer ze op een muur en schiet in burst/etc en check het resultaat..

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

[..]

:r |:(

[on-topic]
AWP [Borrelnootjes] Gordijnstok (15 snipings with awp) << je CS skills gaan al vooruit zie ik :)

Wat betreft die skins: gewoon oefenen, ik herken ze nu met m'n ogen dicht ;)

Of doen zoals Voodoo altijd doet:
Op dinsdag 05 juni 2001 17:19 schreef G3R10 het volgende:
Skins..pff..gewoon veel spelen en zo snel d'r iemand op je begint te schelden weet je dat je op de verkeerde schiet :)
Maar da's niet zo'n suc6 bij je teammates idd :9

- Th3r!0n

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-11 20:50
Gewoon véél spelen, het komt allemaal vanzelf. In het begin ga je veel dood, héél veel >:)

Dat van die skins na 7.5 uur ben ik het niet mee eens. De meesten zien het idd wel na een paar uur spelen, maar ik ken er zat die het verschil nog steeds niet zien >:) Hoewel voor jou gevoel (en dat van mij ook btw ;) ) spelen met FF ON veel leuker is dan FF OFF, zou ik toch op een FF OFF server gaan spelen. Hoewel je per ongeluk je teammates raakt wordt het niet in dank afgenomen. :+

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 01:08 schreef Knakker het volgende:
Dat van die skins na 7.5 uur ben ik het niet mee eens. De meesten zien het idd wel na een paar uur spelen, maar ik ken er zat die het verschil nog steeds niet zien >:) Hoewel voor jou gevoel (en dat van mij ook btw ;) ) spelen met FF ON veel leuker is dan FF OFF, zou ik toch op een FF OFF server gaan spelen. Hoewel je per ongeluk je teammates raakt wordt het niet in dank afgenomen. :+
Mee eens. Er is niets irritanters dan newbies die even een flinke hap hp van je friendly firen :(

Bedenk trouwens dat ook op FF OFF server flashbangs en HE nades (meestal) ook je teamgenoten treffen, pas daar dus erg mee op, want ook geflashed worden door een newbie op je eigen team is heel vervelend.

Verder moet je - typische newbiekwaaltje - niet zeuren over vermeende cheaters, dat gebeurd veel te vaak en is heel vervelend. 9 van de 10 keer is de "cheater" gewoon een veel betere speler.

Verwijderd

Haha... ben vanavond uitgemaakt voor wallhacker.. check maar:
Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.lycos.nl/raven_wcw/noobje.jpg
En dan zit'ie nog bij [MaD] ook.... |:(

Verwijderd

Als je maar geen Bender skins gaat gebruiken, dat vind ik echt hetzelfde als cheaten.

p.s. let niet, als je op de strikerz servers speelt, op de arrogante opmerkingen van spelers die beter zijn dan jouw. Daar hebben sommige mensen nog al last van :r

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 02:36 schreef --BoBo-- het volgende:
Als je maar geen Bender skins gaat gebruiken, dat vind ik echt hetzelfde als cheaten.

p.s. let niet, als je op de strikerz servers speelt, op de arrogante opmerkingen van spelers die beter zijn dan jouw. Daar hebben sommige mensen nog al last van :r
Ik weet niet zeker of jij het tegen mij hebt ,zal vast niet... maar kan wel... aangezien ik net wel beetje arrogant was op strikerz.. :) , maar dat komt omdat die goza me echt irriteerde... en dan ook enorm...
/me bedoeld dus die pokeran ofzo..

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:41
Ik stel voor dat Sn@ke bij de eerstvolgende post van hem in een CS topic gewoon meteen gebanned wordt. Ik ben zn arogante gelul zwaar zat :(

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 02:41 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of jij het tegen mij hebt ,zal vast niet... maar kan wel... aangezien ik net wel beetje arrogant was op strikerz.. :) , maar dat komt omdat die goza me echt irriteerde... en dan ook enorm...
/me bedoeld dus die pokeran ofzo..
Nee niet jij Raven, maar vanavond was ik er ook weer helemaal klaar mee. Sommige mensen snappen niet dat niet iedereen 23 p/d de tijd heeft om te CS'en. So what, laat iedereen lekker in zijn waarde zou ik zeggen, maar anderen denken daar iets anders over.

Ik bedoel je gaat toch niet lopen zeiken als iemand per ongeluk een granaat een keer verkeerd gooit. Maar sommige mensen schieten je dan half lek om ff duidelijk te maken dat je verkeerd gooide, net of ik dat zelf niet door heb.
Hee fouten zijn menselijk.
En als ze dan n00b tegen me gaan zeggen ben ik er klaar mee. Als je me niet kent moet je me ok geen n00b noemen alleen omdat ik voor geen meter kan CS'en, want je weet niet hoelang ik het speel.

Tjee, ik suk nou eenmaal, so, eat me!!

p.s. Dit was niks tegen jouw Raven, maar moest het ff kwijt :)

Verwijderd

lol bobo.. volgende keer wat sneller wapens etc kopen op 747 :)

anders tw ik je weer als je in de weg staat :)

berzerker [of!]

• pica
Jap, pokeran idd, gooide per ongeluk een he naar mijn kop |:( , liep voor me neus, maar stond wel 1e :? .

Steam

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 06 juni 2001 02:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik stel voor dat Sn@ke bij de eerstvolgende post van hem in een CS topic gewoon meteen gebanned wordt. Ik ben zn arogante gelul zwaar zat :(
Hoewel jij dat niet voor het beslissen hebt is het wel zover gekomen ja.

Verwijderd

Ik kan de skins al onderschijden.

En ben met de POD bot even offline gaan oefenen met de wapens.
En ik merkte dat die gun van de T van 4750 Rifle wel erg lekker speelt.
Mijn frags schoten omhoog.

Daarna leerde ik met andere guns spelen en ging meteen een stuk beter. Nu win ik tenminste dik van de POD bot. dag ervoor verloor ik telkens.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 05 juni 2001 21:31 schreef Vos het volgende:
ik weet wel waar jullie het over hebben...en het is is triest dat jullie dat zeggen terwijl je het verhaal niet kent....
oordeel je altijd zo over mensen ???
of hoor je altijd maar 1 partij ?
(davids gebruikt bijv. dope en heel juventus gebruikt dope, hitler was slecht, dus alle Duitsers zijn slecht,etc,etc)

|:(
blablablablabla

what comes around goes around
and what goes around comes around again

Sn@ke zit gewoon te flamen, en dan kan hij flames terug verwachten, en jammer voor hem wordt hij dan daarop terugggeflamed

sjit happens, maar dan moet ie maar niet zo dom doen in alle CS topics

on topic:

ik herken ook niet nog steeds alle skins, maar het beste is gewoon idd je radar gebruiken en goed opletten :)

het went

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Topicstarter
Die M3 is overigens ook vet super :D Enige nadeel is dat je niet meer kunt schieten zodra een vijand op je gaat schieten. Je mannetje vliegt alle kant op en je kunt je gun niet meer richten. :)

Overigens gisteren op cs_tundra de luidsprekers ff hard aangezet, subwoofer op max, en de AWP gekocht.. KLABAM!!! :) Da's pas echte lol... :o

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op woensdag 06 juni 2001 09:02 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Hoewel jij dat (=ban) niet voor het beslissen hebt is het wel zover gekomen ja.
[totaal off-topic]
And justice has come :)
[/totaal off-topic]

Oow ja, on topic:
Op woensdag 06 juni 2001 02:58 schreef --BoBo-- het volgende:

[..]

... Ik bedoel je gaat toch niet lopen zeiken als iemand per ongeluk een granaat een keer verkeerd gooit. Maar sommige mensen schieten je dan half lek om ff duidelijk te maken dat je verkeerd gooide, net of ik dat zelf niet door heb.
Daar ben ik het nou helemaal mee eens, ik gooi zelf ook wel eens een HE waarvan ik denk |:( ... :P

Sommige lui beginnen inderdaad gelijk te schieten (ik heb het meegemaakt dat ze daarom gingen TK-en...) Een beetje meer geduld (ja OOK met newbies, je bent het zelf ook geweest) is niet verkeerd

:+

• IceStorm

IceStorm

Voornamelijk teamkills is iets wat je zult moeten leren (nou ja.. om NIET te doen dan ;) ). Toch zul je skins moeten leren ben ik bang. De T's hebben toch 3 van de 4 skins die 'anders' zijn. Blijf iig GOED oefenen.
Gebruik je radar ook, probeer als je wegloopt te onthuoden hoeveel man welke kant op gaan en reken in je hoofd uit wanneer je ze weer tegen het lijf kan lopen (en wanneer je dus ZEKER vijanden tegenkomt ;) ). Loop met mensen mee, dan kun je leren EN ben je veiliger EN kun je ze niet teamkillen (meestal ;) ).

Oh en zet DEFENITELY je contrast en brightness flink omhoog :)

Voor de wapens, probeer ze uit, kijk wat je fijn vindt etc etc. Persoonlijk ben ik nu p90 verslaafd. Een wapen dat full-auto ook nog werkt ;)

Voor de rest, just have fun en biedt iig ALTIJD je verontschuldigingen aan als je een teamkill maakt.

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op woensdag 06 juni 2001 09:43 schreef IceStorm het volgende:
Voor de rest, just have fun en biedt iig ALTIJD je verontschuldigingen aan als je een teamkill maakt.
Ja zeg Ice, dan blijf ik bezig :P

Just kiddin' ;)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 06 juni 2001 09:43 schreef IceStorm het volgende:
Voornamelijk teamkills is iets wat je zult moeten leren...
en van wie kan je dat beter leren dan de Master himzelf Icestorm ;) :P >:)

gheghe, just kidding, (maar ben wel blij dat FF uit staat op XS ;)

wat ik wel erg vind is dat als je aan het schieten bent ern inene 1 teammate voor je springt, waardoor hij doodgaat en meteen daarna jij :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 06 juni 2001 09:51 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
wat ik wel erg vind is dat als je aan het schieten bent ern inene 1 teammate voor je springt, waardoor hij doodgaat en meteen daarna jij :(
Ja daar heb ik ook geen medelijden mee hoor. Ik zat laatst in cs_siege te snipen als T met AWM. Dus ik had al gezegd PAS OP dat je er niet voorloopt. Ik stond echt helemaal aan de kant dus eigenlijk KON er niemand voor me staan. KOmt er zo'n idioot voor me staan, ik schrik van de beweging en schiet (DOH :) ). Uiteraard hartstikke dood die gast, begint ie daarna te schelden. Ja das gewoon pech hebben hoor ;) .

OH en granaten verkeerd werpen ben ik ook goed in :)

Verwijderd

Ik heb pas 1 teamkill veroorzaakt.

Dat was in het begin toen ik net begon.
Ik ben aardig goed om neit op mijn eigen team te schieten. Dat zag ik gisteren maar weer. Ik stond boven aan bij 747 en een ander (van mijn team) kwam uit de laad klep van de 747.
Hij meteen schieten op me. Ik dacht echt zo van OO shit ik zie het verkeerd dat is toch neit mijn eigen team.
Ik meteen vlink schieten. En opeens Schoot hij neit meer en zag ik sorry onderaan eht beeld staan.

Hij miste denk ik 80HP maar toch.

Het was wel lollig.

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 10:02 schreef IceStorm het volgende:
OH en granaten verkeerd werpen ben ik ook goed in :)
Ik gooi ze altijd te hoog. Dat ontploffen ze ergins bij mars.

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 02:58 schreef --BoBo-- het volgende:

[..]

Nee niet jij Raven, maar vanavond was ik er ook weer helemaal klaar mee. Sommige mensen snappen niet dat niet iedereen 23 p/d de tijd heeft om te CS'en. So what, laat iedereen lekker in zijn waarde zou ik zeggen, maar anderen denken daar iets anders over.

Ik bedoel je gaat toch niet lopen zeiken als iemand per ongeluk een granaat een keer verkeerd gooit. Maar sommige mensen schieten je dan half lek om ff duidelijk te maken dat je verkeerd gooide, net of ik dat zelf niet door heb.
Hee fouten zijn menselijk.
En als ze dan n00b tegen me gaan zeggen ben ik er klaar mee. Als je me niet kent moet je me ok geen n00b noemen alleen omdat ik voor geen meter kan CS'en, want je weet niet hoelang ik het speel.

Tjee, ik suk nou eenmaal, so, eat me!!

p.s. Dit was niks tegen jouw Raven, maar moest het ff kwijt :)
Ooww.. nou snap ik wrom je soms beetje pissig werd... :) Want ik jij was er de hele tijd bij toe die pokeran (hij had ook de naam raven the best genomen... |:( ) voor n00b uitmaakte. En jij d8 toen de hele tijd dat ik het tegen jou had... :D
Maar ik weet dat jij al langer speelt, want ik zag jou (ja.. ik weet'et nog wel.. :) ) toen ik voor het eerst op GoT/Strikerz speelde... :D

En ik zoog in het begin (don't take it the wrong way now bobo.. :) ) veeeeeel erger dan jou hoor... Scores als 1-35 waren standaard voor me... :D

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op woensdag 06 juni 2001 12:26 schreef Raven_ het volgende:

[..]

... Scores als 1-35 waren standaard voor me... :D
Hoezo waren? :P

* Inbox4me is een een flauwe bui ;)

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 12:26 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Ooww.. nou snap ik wrom je soms beetje pissig werd... :) Want ik jij was er de hele tijd bij toe die pokeran (hij had ook de naam raven the best genomen... |:( ) voor n00b uitmaakte. En jij d8 toen de hele tijd dat ik het tegen jou had... :D
Maar ik weet dat jij al langer speelt, want ik zag jou (ja.. ik weet'et nog wel.. :) ) toen ik voor het eerst op GoT/Strikerz speelde... :D

En ik zoog in het begin (don't take it the wrong way now bobo.. :) ) veeeeeel erger dan jou hoor... Scores als 1-35 waren standaard voor me... :D
:D
Ik word echt pissig als iemand me n00b noemt alleen omdat ik het voor geen meter kan.

En Berzerker, ik heb gewoon byuscripts, dus zolang duurt kopen niet. MAar moet ook nog ff slokje bier nemen. :)

Maar toch geeft je dat niet het recht om op je team te schieten.

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 12:32 schreef Inbox4me het volgende:

[..]

Hoezo waren? :P

* Inbox4me is een een flauwe bui ;)
:9

Verwijderd

Ik CS nog maar een paar weken, en ik kan het al aardig :9 ik ga een tryout voor [FM] doen >:)

Maar ff offtopic: Raven_ jouw icon maakt mijn browser veel trager, kan je 'm niet wat kleiner maken? Hijs btw wel mooi :)

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 15:05 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Ik CS nog maar een paar weken, en ik kan het al aardig :9 ik ga een tryout voor [FM] doen >:)

Maar ff offtopic: Raven_ jouw icon maakt mijn browser veel trager, kan je 'm niet wat kleiner maken? Hijs btw wel mooi :)
K'heb me logo veranderd... orgineel (diek eerst had dus, met dat van mummy returns.. :D ) was 1,24 mb ofzo... :)

Enne... Ik heb niet eens een try-out gehad/gedaan voor [FM] ... :P

• pica
Op woensdag 06 juni 2001 16:05 schreef Raven_ het volgende:

[..]

K'heb me logo veranderd... orgineel (diek eerst had dus, met dat van mummy returns.. :D ) was 1,24 mb ofzo... :)

Enne... Ik heb niet eens een try-out gehad/gedaan voor [FM] ... :P
Ik zei het!

(Ik ook niet trouwens :) )

Steam

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Op woensdag 06 juni 2001 14:08 schreef --BoBo-- het volgende:

[..]

:D
Ik word echt pissig als iemand me n00b noemt alleen omdat ik het voor geen meter kan.
eej n00b >:)

sorry was inkoppertje... niet persoonlijk bedoeld :* :*

Verwijderd

n00b is iemand die vragen stellen als:
-Hoe defuse ik?
-Hoe koop ik wapens

etc..

iemand die niet kan kille hoeft niet persee noob te zijn..

Verwijderd

Ik heb echt een hele grote hekel aan TK die het express doen. :r

Die lui moeten ze eens met hun kop door hun scherm rammen. |:( (zo dus :) )

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 18:56 schreef Paestero het volgende:
n00b is iemand die vragen stellen als:
-Hoe defuse ik?
-Hoe koop ik wapens

etc..

iemand die niet kan kille hoeft niet persee noob te zijn..
Dan noem ik ze voortaan wel semi-n00b.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[mierenneukmode]
Dat is een muur :P
[/mierenneukmode]

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

raven_ is dus een ulti-n00b

hallo

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 19:16 schreef NaLiN het volgende:
raven_ is dus een ulti-n00b
[flame mode on]
Ik sta nog altijd hoger dan jou in de ranking.... Enne... Was jij niet diegene die telkens op eigen team zat te schieten zodra ze iets verkeerds deden bij train, En was jij niet diegene die mij voor n00b liep uit te schelden, en dat ik je toen 3x 8er mekaar afmaakte en dat jij toen "opeens" weg ging bij tundra? Nee... ik noem jou niet echt een n00b... eerder een arsehole.
[flame mode off]
Moest er ff uit... :Z

• IceStorm

IceStorm

Kan nalin misschien even iets minder flames uitlokken en raven iets minder erg happen? Dank u.

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 20:15 schreef IceStorm het volgende:
Kan nalin misschien even iets minder flames uitlokken en raven iets minder erg happen? Dank u.
Like I said... moest er ff uit...
T'is niet alsof ik ZELF hele tijd flames loop uit te lokken... you should know me by now... ;)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op woensdag 06 juni 2001 20:20 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Like I said... moest er ff uit...
T'is niet alsof ik ZELF hele tijd flames loop uit te lokken... you should know me by now... ;)
Ik vond je fleem wel mooi raven :P
Op woensdag 06 juni 2001 15:05 schreef xDeLiriuMx het volgende:
nog meer geblaat van deze n00b ;)
GOOI JE ICQ ES AAN!!! Ik bellen eergister sochtends neemt ie niet op :P
Leuk dat je op tryout mag :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ook deze newbie [newbie]RaDKiLL heeft een aantal vraagjes :
-WTF is n00b?!
-Hoe gooi ik granaten?!
-Als ik mijn skins aanpas, zijn dat dan addities of vervangen ze de bestaande skins.
-Ik weet niet hoe ik, als de tijd op de server op is, zonder te disconnecten naar een andere/volgende map kan gaan...

Thnx

RaD

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• IceStorm

IceStorm

Op zaterdag 07 juli 2001 10:22 schreef RaDKiLL het volgende:
-WTF is n00b?!
n00b = newbie ;) Alleen dan anders geschreven.
-Hoe gooi ik granaten?!
Koop een granaat, selecteer granaat en klik op je vuurknop. Gooi je granaat vanzelf weg als je knop los laat. Als je een aanloopt neemt en springt en je gooit granaat in je sprong dan gooi je hem verder.
-Als ik mijn skins aanpas, zijn dat dan addities of vervangen ze de bestaande skins.
Ik weet geen kloot van skins dus uhm .. geen antwoord ;)
-Ik weet niet hoe ik, als de tijd op de server op is, zonder te disconnecten naar een andere/volgende map kan gaan...
Dat gaat automagisch :) Gewoon wachten, op sommige servers duurt het idd lang ;)

Zo ;)

Verwijderd

Wat bij mij hielp was een beter systeem aanschaffen. Ik kan nu opeens veel beter raakschieten en sta regelmatig bovenaan :)

• pica
Op zaterdag 07 juli 2001 11:11 schreef Stellarc het volgende:
Wat bij mij hielp was een beter systeem aanschaffen. Ik kan nu opeens veel beter raakschieten en sta regelmatig bovenaan :)
Of een snellere verbinding halen |:( .(jajaja, nu weten we het wel :P )

Steam

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 12:26 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Of een snellere verbinding halen |:( .(jajaja, nu weten we het wel :P )
offtopic:
Gaaf icon BTW :)

• pica
Op zaterdag 07 juli 2001 12:29 schreef Stellarc het volgende:
[..]
offtopic:
Gaaf icon BTW :)
Jup, eergister ff met behulp van Icestorm ff in elkaar geflanst :)
toch wat beter als:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/8072/picardbril.jpg en Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/8072/picard01.jpg :P

Steam

Verwijderd

Sommige mensen vragen wanneer er word gekicked en gebanned, ik houd me beetje aan de onderstaande dingen:

Teamkill.. door domheid
Als jij met je domme hoofd achter een teammate gaat staan en dan de tegenstander (die voor je teammate staat/zit/loopt) begint te schieten
Dan kill je je teammate en de tegenstander, heel leuk.. maar NIET de bedoeling -> kick

Teamkill opzettelijk:
Als jij begin van de rond opeens OPZETTELIJK een teammate zijn hoofd verwijderd kan je echt een ban verwachten.
Als jij GERICHT op een teammate mikt aan begin van de ronde -> kick

Teamhurten/lame doen:
Als jij het nodig vind om met je knife te spelen -> BEST , zolang je niet een teammate raakt
Doe je dat wel -> kick
Als je terug komt en begint te schelden van : "WTF doe je nou" -> nog een kick
Kom je terug en bied je je ontschuldiging aan -> speel rustig verder

Flashbangs gooien aan begin van ronde (binnen respawn gebied zodat je teammates niks zien en jij vrolijk door loopt) :
1e keer -> waarschuwing
2e keer -> waarschuwing
3e keer -> kick of ban
4e keer (na terugkeer van kick) -> ban

Tijdens een ronde komt het vrij vaak door dat je een teamamte PERONGELUK raakt, bied gewoon netjes je excuses aan en loop vrolijk verder (hoewel je teamamte waarschijnlijk ook schiet want die schrikt zich de pleurus (denk ik))

HE grenades:
Granaten gooien is en blijft moeilijk
Zelfs de beste HE gooiers gooien nog wel eens een granaat verkeerd
Ga dan niet diegene half dood schieten omdat jij dat wel bent door zijn HE

Diegene die gooide baalt waarschijnlijk al dat die HE verkeerd ging, als jij hem dan gaat beschieten knalt hij jouw waarschijnlijk dood.

En gooi niet als je achteraan de groep loopt, een HE naar de voorste.. word niet echt gewaardeerd ;)

TeamKillers Teamkillen:
Zit er een teamkiller in je team??
Maak screenie als hij iemand dood (als je het rechts bovein kan zien)
En desnoods haal je console naar beneden en maak je daar screenie van

Wat je ook doet.. GA NIET die TeamKiller terug TeamKillen
Want admins kunnen dan niks anders doen dan jullie beide kicken/bannen
Want zij kunnen niet zien wie de "echte" teamkiller is

Ok dat was het een beetje.
Conclusie: als jij normaal kan spelen en je normaal kan gedragen -> Je bent altijd welkom

Ben jij 1 of andere lam zak die TK'en leuk vind -> welcome to the banlist

• pica
Op zaterdag 07 juli 2001 15:26 schreef Paestero het volgende:
Wat je ook doet.. GA NIET die TeamKiller terug TeamKillen
Bwehehehe, dat doe ik nou altijd :) .
Ik zoek gewoon op het begin die tker op, en schiet hem een gaatje in het hoofd... totdat ik (auto)gekickt wordt, dan reconnect ik weer, net zolang tot de TKer weg is >:) .
Sorry, maar daar stop ik echt niet mee. Ik heb zo'n stronthekel aan die kloothommels, die verdienen gewoon een kogel.
Ik zelf ben dus een anti-teamkiller, en daarbij ook een teamkiller, maar degene die gewoon spelen, die laat ik met rust...
Sommige die kunnen op 1 of de andere vage manier weer repawnen...
Wel, sim-pel, gewoon bij spawn blijven w8en met een wapen op zijn hoofd gericht >:) .

Steam

Verwijderd

Enuf said denkik. Zag net nog een teamkiller dat gebanned werd omdat'ie een admin teamkilde (he DSC? :P ). Maar goed ook.

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Ben net klaar met CS'en. Zat in een team 4/4 met oa Gordijnstok (topicstarter). Ik moet zegeen, voor de korte tijd dat hij CS speelt roeleerd hij behoorlijk..Ik begin het nu zelluf ( -[n00b]-RaDKiLL ) ook eindelijk een beetje onder de knie te krijgen. Dust 1en2 zijn mijn favoriete maps, maar dan wel met Terr. Ik kan behoorlijk de weg en de layout is errug teamplayer gericht (vind ik).
Wat is jullie favoriete map, met welk team en waarom?!

RaD

Ps : wat is een TK?!

Verwijderd

TK = Teamkill

Beter gezegd, je schiet iemand van het verkeerde team dood

Picard: kan je beter niet doen als er admin is..

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Dat kan toch een keer gebeuren?!

• pica
Op zaterdag 07 juli 2001 21:37 schreef Paestero het volgende:
TK = Teamkill

Beter gezegd, je schiet iemand van het verkeerde team dood

Picard: kan je beter niet doen als er admin is..
ALS er een admin is, issie zo weg, dus hoef ik het niet te doen.
Op zaterdag 07 juli 2001 22:08 schreef RaDKiLL het volgende:
Dat kan toch een keer gebeuren?!
Paestero doelt meer op gasten die het expres doen.

Steam

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
Radkill >> Als ik je een kleine tip mag geven...

De tag [GoT] is op de strikerz.net server voorbehouden aan leden van de cs clan [GoT].... Dit oa ivm herkenbaarheid en stats e.d.

Mocht je willen voorkomen dat je een ban krijgt... zou ik als ik jou was een e-mailtje sturen naar reinder@strikerz.net :)

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

@Raymond:Was ff een probeerseltje...Wist niet dat het een clan betrof...(UnExPeCteD speelde toen trouwens ook en zei er niets van...)
Ik ben vanaf gisteren -[n00b]-RaDKiLL... :)
Ik heb nog wat vraagjes....
Hoe kan ik voten op een bepaalde map?! En het is me opgevallen dat iedereen altijd op die kisten springt...Maar ik kom er nooit op...Ik spring niet hoog genoeg..?!

RaD

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Op zaterdag 07 juli 2001 22:52 schreef JeanLucPicard het volgende:
ALS er een admin is, issie zo weg, dus hoef ik het niet te doen.
just a reminder, ik ga ook nog wel eens een log door, als er klachten komen. TH-en komt niet voor in de log... TK wel. Als hij een klacht indient, ben jij zuur.

Zoals ik al eerder stelde, en vele admins op strikerz met mij: Wij zien geen verschil tussen de "echte" dader en een retalliation. Bovendien vergelijk ik het met de echte wereld. - apenlanden als de VS daargelaten - mogen wij niet moorden, zelf al pakt die ander jouw vriendje. Daar heb je pliesie voor. Op de servers heb je daar Admins voor.

Just-Don't-Do-It.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 09:00 schreef RaDKiLL het volgende:
@Raymond:Was ff een probeerseltje...Wist niet dat het een clan betrof...(UnExPeCteD speelde toen trouwens ook en zei er niets van...)
Ik ben vanaf gisteren -[n00b]-RaDKiLL... :)
Ik heb nog wat vraagjes....
Hoe kan ik voten op een bepaalde map?! En het is me opgevallen dat iedereen altijd op die kisten springt...Maar ik kom er nooit op...Ik spring niet hoog genoeg..?!

RaD
Voten voor een map doe je door in de console "listmaps" in te typen en dan te kijken welk nummer welke map heeft. Als de_dust bijv. nummer 5 is, typ je "votemap 5" in.

En om hoger te springen moet je in je sprong bukken, het zogenaamde "duckjumpen". Hiermee kom je nét wat hoger, om op die kistjes te komen :)

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Thnx Delerium...En ik mag Raymond ook wel bedanken...Admin was me net op de banlist aan het zetten....Gelukkig dat ik hem meelde...

Voorzover geen vragen.....

Salute

RaD

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zondag 08 juli 2001 11:42 schreef RaDKiLL het volgende:
Thnx Delerium...En ik mag Raymond ook wel bedanken...Admin was me net op de banlist aan het zetten....Gelukkig dat ik hem meelde...

Voorzover geen vragen.....

Salute

RaD
Blij >:) (oh ja je hoeft niet onder elke post je naam te vermelden :) )

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• RKD
  • Laatst online: 15:46

RKD

weet iemand nog een site oid hoe je een buyscript moet maken met misschien een voorbeeldje ?????

iRacing Profiel

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 08 juli 2001 13:44 schreef cheesys het volgende:
weet iemand nog een site oid hoe je een buyscript moet maken met misschien een voorbeeldje ?????
Zoek ff naar EZ-Scripts. Die gebruik ik zelf en dat werkt echt GOED :) Of zoek wat tutorials op (die zijn er ook veel).

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

@JeanLucPicard:Vanuit je eerdere post heb ik je link naar een aantal skins gevolgd. Nu heb ik die skins geïnstalleerd zoals staat aangegeven, maar als ik eenmaal een team moet kiezen zie ik die skins niet terug....Doe ik iets fout?!

Pagina: 1