Toon posts:

Import Nexus 7 Gen 2 uit de VS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Wie weet of de Amerikaanse versie van de nieuwe Asus Nexus 7 gen 2 zonder beperkingen in NL kan worden gebruikt. Ik overweeg om de nieuwe Nexus 7 uit Amerika te importeren. Zoals vele van jullie wellicht weten is de nieuwe Nexus 7 sinds 30 juli verkrijgbaar in de US, maar het is nog niet bekend wanneer Europa en Nederland voor uitlevering aan de beurt komen.

Nu heb ik wel eens gehoord dat de specs, van een voor de US markt geproduceerde tablet, zodanig kunnen verschillen dat er, bijvoorbeeld,  geen goed Wifi-gebruik in NL mogelijk is. Schijn iets te maken te hebben met de frequenties?  Zouden er nog andere technische onoverkomelijkheden zich kunnen voordoen? Wie heeft hier ervaring mee?

Hoor het graag! :)

Ciao,

Leanderro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:09
Afgezien van de 110v oplader is er geen verschil met en Nederlandse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:47
Je zou alleen tegen het probleem aan kunnen lopen dat 3G hier niet gaat werken, maar volgens mij zit dat niet op de Nexus 7. Verder zijn er geen verschillen, je moet zoals Carfanatic zegt alleen even een andere usb lader kopen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 16:27
Carfanatic schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 20:44:
Afgezien van de 110v oplader is er geen verschil met en Nederlandse versie.
Ik weet niet of dat tegenwoordig een probleem is ... bij mijn (europese) nexus 4 zat er eentje die van 100v-240v ging.

[ Voor 3% gewijzigd door chime op 02-08-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:38
De lader is meestal universeel, maar de pinnetjes van de stekker niet.
Daarom is dan een adapter of reisstekker noodzakelijk.

Maar waarom niet enkele maanden wachten? Gaan ze zeer waarschijnlijk ook in Europa aanbieden.
En vergeet niet dat je als je in de VS iets koopt, ook daar je garantie moet claimen.
Gaat als je pech hebt een duur grapje worden.
Nog niet gesproken over de invoerrechten, BTW en administratiekosten die erbij komen.

[ Voor 10% gewijzigd door cornfed99111 op 02-08-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Google Nexus 7 (2013) Full HD - Prijzen- en levertijdentopic

In dit topic staat wel het een en ander over het importeren van de Nexus 7 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat er ook aan te denken, maar hier op de Spaanse google nexus store staat dat hij zeer binnenkort komt.
Dat zal dan toch binnen 6 weken zijn -hoop ik-. Daarvoor wil ik dat gezeur met importheffingen, btw, vertraging bij douane etc niet hebben. De laatste keer dat ik hier iets uit de states heb besteld, lag het 6 weken bij de douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties!

Probleem is echter dat ik hem super graag wil hebben! ;)
Toch is het voordeliger om de nieuwe Nexus 7 in Amerika te bestellen.

Risico is wel enorm groot dat er nog het één en ander betaald moet worden aan import, btw, etc. ;(

Moeilijk, moeilijk... |:(

Wanneer zal de nieuwe Asus Nexus 7 op zijn vroegst in Europa, NL zijn?
Hoe zat dat eigenlijk met de vorige Nexus 7 editie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:26

Perkouw

Moderator General Chat
Zoals hierboven ook al aangegeven, graag hier verder Google Nexus 7 (2013) Full HD - Prijzen- en levertijdentopic. Dit topic gaat op slot.
Pagina: 1