Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
micro$oft en helpen, das hetzelfde als water en vuur.....helpen...ZELLUFS(Microsoft gaat de gemeente Den Haag helpen ....
m$ =
Verwijderd
Waarom heb ik nu het idee dat dit weer o'n heerlijk MS-flame topic word?
Ik vloek zelf ook vrij regelmatig op MS, maar 9 can de 10 keer is het zo'n crash echt mijn eigen stomme schuld.
Dat ik office 'rommel' vind, is dankzij het feit dat Corel WP Office veel fijner is, maar om daar MS voor af te gaan kraken, nee.
Wat dan wel mijn punt is, is dat ik vind dat Nederland zelf wel de kennis heeft om het eea goed te regelen, daar hebben we geen MS voor nodig.
Ik vloek zelf ook vrij regelmatig op MS, maar 9 can de 10 keer is het zo'n crash echt mijn eigen stomme schuld.
Dat ik office 'rommel' vind, is dankzij het feit dat Corel WP Office veel fijner is, maar om daar MS voor af te gaan kraken, nee.
Wat dan wel mijn punt is, is dat ik vind dat Nederland zelf wel de kennis heeft om het eea goed te regelen, daar hebben we geen MS voor nodig.
Verwijderd
Microsoft visie:Op dinsdag 05 juni 2001 15:32 schreef ikbenveldmuis het volgende:
micro$oft en helpen, das hetzelfde als water en vuur.....helpen...ZELLUFS
m$ =
helpen = rijker worden
Verwijderd
WTF?! Microsoft wil Den Haag helpen? Wat is hun baat daarbij? Een XBox verkoop in NL garanderen
jah ik zit ook met casema te klote...
downenloaden gaat voor geen meter.
gem 6.0 k/s
als ze nou eerst kabel laten komen of adsl. maar liever kabel. en daarna pas gaan helpen ofzo...
btw ik wil weten wat ze precies verstaan onder helpen, en waarmee ze precies gaan helpen
downenloaden gaat voor geen meter.
gem 6.0 k/s
als ze nou eerst kabel laten komen of adsl. maar liever kabel. en daarna pas gaan helpen ofzo...
btw ik wil weten wat ze precies verstaan onder helpen, en waarmee ze precies gaan helpen
Oke, micro$ucks mag dan waardeloos zijn, het is niet het allerslechtste rond het web. (Zie reacties hierboven.) Waarom iedereen dan neteen begint te zeiken op Den Haag snap ik niet, ik denk dat ze er best beter van kunnen worden die Hagenezen.
De Groningse beer
Verwijderd
Heeft Nederland dan niet zelf de kennis in huis om alles weer een beetje op poten te krijgen? Nou vind ik Den Haag wel de meest afschuwelijke stad van Nederland, maar dat is nog niet de reden om achter Steve en Bill aan te lopen en hun zakker maar te bliven vullen!Op dinsdag 05 juni 2001 22:45 schreef ParagonEnschede het volgende:
Oke, micro$ucks mag dan waardeloos zijn, het is niet het allerslechtste rond het web. (Zie reacties hierboven.) Waarom iedereen dan neteen begint te zeiken op Den Haag snap ik niet, ik denk dat ze er best beter van kunnen worden die Hagenezen.
Nou, nou, nou MREn! Zo kan die wel weer. Maar natuurlijk heeft Nederland de mogelijkheden zelf ook wel, maar als ik de praktijk zie, dan begin ik daar toch wel een beetje aan te twijfelen. Vandaar dat ik niet meteen de invloeden van Bill loop af te zeiken.
De Groningse beer
Verwijderd
Nounou...
Nederland geen kennis in huis? Wat dacht je dat hier alleen al op de UT rond loopt aan ict-volk??
Waarom zou het Duitse leger toch op Linux zijn overgestapt???Doel van de samenwerking is om van Den Haag een voorbeeldgemeente te maken die voor haar elektronische diensten grotendeels vertrouwt op Microsoft. Volgens wethouder Stolte bestaat er geen gevaar dat het bedrijf te veel invloed krijgt op de inhoud van de elektronische diensten. "Wij laten ons bijstaan door mensen die daar verstand van hebben."
Waarom zit er dan een papieren registratie kaart bij mijn Win98??Het ideaalbeeld voor de opvolger van B. Gates is een papierloze samenleving, zoals die bij zijn bedrijf al is gerealiseerd.
Nederland geen kennis in huis? Wat dacht je dat hier alleen al op de UT rond loopt aan ict-volk??
Echelon! Daarom is het Duitse leger overgestapt op Linux. In Windows zouden nl. lekken zitten, zodat Bush alle Duitse infasieplannen te weten kan komen voordat ze ergens binnenvallen.
De Groningse beer
Verwijderd
Dus heel onze polieke besluitvorming word straks doorgesluist naar ome Bill?? Lekker joh! Maakt NL hier plannen om die Bush helemaal voor zn harses te knallen, word dat weer van te voren ontmanteld door ome Bill...

Voor zover dat gaat, want als ik Kok bezig zie met een muis...

Voor zover dat gaat, want als ik Kok bezig zie met een muis...
Pagina: 1