Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[3DS] Fire Emblem: Awakenings

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Allereerst hulde voor jullie altijd informatieve reviews, achtergronden en uberhaupt informatie over games. De E3 heb ik helemaal op Tweakers gevolgd en het laat zien wat voor professionele games-redacteuren jullie hebben.

Met de laatste mobile games special van Jurian en Paul was ik enigzins verbaasd dat Fire Emblem: Awakenings er niet bij zat. Ik heb Fire Emblem: Awakenings afgelopen maand gespeeld en wat mij betreft is het game of the year, zo verschikkelijk vet is het gedaan. Hiervoor heb ik geen Fire Emblem gespeeld en ik denk dat er nog best wel veel mensen zijn die niet van deze game gehoord hebben.

Ook op metacritic staat die verschrikkelijk hoog en het zou jammer zijn naar mijn mening als Tweakers geen aandacht zou geven aan dit pareltje.

Voor de rest, ga zo door, jullie zijn echt bij lange na mijn favoriete website. _/-\o_

Met vriendelijke groet,

Yair

P.S: Misschien kunnen jullie ook Animal Crossing: New Leaf reviewen voor de vrouwelijke Tweakers over ons?

/edit: staat een tikfoutje in de titel, het moet Awakening zijn :3

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2013 10:45 ]