In je voorkeuren staat een tabje Forum waar je een forumfilter kunt instellen voor Actieve topics. Daaronder heb je ook zo'n filter voor je MyReact. Is dat wat je zoekt?
[ Voor 23% gewijzigd door Cyphax op 02-08-2013 10:36 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Dat forumfilter bij je voorkeuren kun je ook prima instellen welke fora je wilt zien in het forumoverzicht (met onderaan een linkje om ze te zien zonder filter).
En je kan categorieen op de index natuurlijk gewoon dichtklappen.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dat snap ik wel, maar dan heb je zo'n bende aan grijze balken...MueR schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 11:52:
En je kan categorieen op de index natuurlijk gewoon dichtklappen.
Hele hoofdgroep kan je ook inklappen door op 't logo te klikken. Als je niets van het stuk 'Computers' leest, kan je die helemaal inklappen en houd je alleen die balk over.Ferry H. schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 14:13:
[...]
Dat snap ik wel, maar dan heb je zo'n bende aan grijze balken...
Commandline FTW | Tweakt met mate
En zelfs die balk kun je verbergen met een instelling... Tenminste als je de hoofdgroepen inklapt met behulp van de voorkeur die Cyphax in "Forum aanpassen" al noemde.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Pagina: 1