Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarokuna
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09-2019
Hallo allen,
Mijn iPhone 4S doet heel raar.. Als ik hem aan iTunes hang om hem te herstellen krijg ik 1394 als foutmelding. Nadat ik een restore IPSW heb gedownload voor de 4S (meerdere versies) kreeg ik foutmelding 1600 en 1601.

Volgens het programma Redsn0w zat mijn iPhone heletijd in DFU mode. Nadat ik wat stappen volgde om hem daar uit te halen gaf het geen resultaat. Het scherm blijft altijd even zwart.

Vanochtend heb ik hem de hele nacht aan het stroom gehangen met de hoop dat er toch teken van leven zou zijn, dat is dan wel gebeurd..de backlight van de iPhone ging aan toen ik hem weer aan de pc hing. Heel wazig.. :?

Ik heb best een hoop geprobeerd. Iemand nog wat ideeën?
Bvd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarokuna
Oh wow! Ik heb de aanknop + home button ingedrukt voor 10sec en ineens zag ik het Apple logo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarokuna
Ik heb dit al 100x gedaan hiervoor.. Zou dat opladen dan toch geholpen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarokuna
Oke, nu was die dus op de helft met restoren. En ineens kreeg ik fout melding 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarokuna
Succesvol gerestored. Ik wil me sim kaart in de iphone doen en hij valt uit. iTunes zegt dat er een iPhone in herstelmodus is gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarokuna
Iemand nog een idee? Nu blijft hij in Soft DFU hangen.

Met backlight aan.

[ Voor 16% gewijzigd door Zarokuna op 02-08-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tip:

Probeer eerst dingen post dan als je met een probleem blijft zitten.
Mocht je nog verder komen dan je al was edit dan je post, een discussie met jezelf heeft weinig nut (behalve als je je postcount een boost wil geven).

Ontopic, heb je een normale restore geprobeerd of de DFU versie? YouTube: How to put the iPhone 4S into DFU Mode

Probeer ook eens een andere USB poort of zelfs PC.

[ Voor 6% gewijzigd door itsme op 02-08-2013 11:11 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarokuna
itsme schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 11:10:
Tip:

Probeer eerst dingen post dan als je met een probleem blijft zitten.
Mocht je nog verder komen dan je al was edit dan je post, een discussie met jezelf heeft weinig nut (behalve als je je postcount een boost wil geven).

Ontopic, heb je een normale restore geprobeerd of de DFU versie? YouTube: How to put the iPhone 4S into DFU Mode

Probeer ook eens een andere USB poort of zelfs PC.
Toen die weer aanging was ik erg enthousiast :p Vandaar. Maar je hebt gelijk.

Op het filmpje zie je het Apple logo weer verschijnen, dat is bij mij dus niet het geval. Alles blijft zwart

[ Voor 7% gewijzigd door Zarokuna op 02-08-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarokuna
Blijf error 1600 of 1601 krijgen. Net was hij volgens Sn0wbreeze in Recovery mode. Maar niet veel later stond hij weer in Soft DFU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Het is goed mogelijk dat al die jailbreak tooltjes van je net het probleem veroorzaken.
Zie hier: http://www.jailbreakmatri...-5-1-5-1-1-and-even-ios-6

Kort samengevat:

windows c:\windows\system32\drivers\etc\hosts

os x /etc/hosts

and if i see anything with gs.apple.com I just comment it out using the # or erase it totally, this has always fixed my issue, however not yesterday.

En sluit van tevoren al die tooltjes af, restore eerst eens naar een normale iOS.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarokuna
Ook het hosts bestand aangepast. (Windows gebruiker trouwens)
En dan is mijn probleem vergelijkbaar met de eerste comment van je link; still m getting 1600 error....first i was getting 3194.. so i used above mentioned method n m nt getting 3194 but now m getting 1600 error... i checked the host file also...

Backlight blijft aanstaan trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door Zarokuna op 02-08-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Al een andere PC geprobeerd?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarokuna
Net even gedaan, geen verschil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 17:11
Probeer ook eens je post te editen, je trekt moderators aan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarokuna
Ik ben er ongeveer achter wat er allemaal speelt, Zodra ik mijn iPhone restore via iTunes krijg ik eerst een 1600 error. Hij staat nu in Soft DFU.

Zodra ik hem weer restore gaat de backlight aan, hij staat nu in Recovery Mode en komt met error 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
Ik heb mijn iphone voor de derde keer in de plomp laten vallen en daar ik wat ongeduldig was te vroeg proberen te starten of in de te hete zon gelegd. Nu wil hij ook niet meer starten of restoren en blijft ie in een loop hangen.
Is er bij jou misschien ook iets vooraf gegaan..?

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Zarkuna, als je infromatie wilt toevoegen aan een post dat kun je op "Wijzig" klikken. Het is niet de bedoeling om steeds opnieuw te posten. Daardoor gaat namelijk ook steeds je topic naar de eerste plek in de topic listing. Je mag een keer per 24 uur een nieuwe post plaatsen, als je niet direct op iemand reageert.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1