Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Inline resultaten in Scala worksheet in Eclipse/Scala-IDE?

Pagina: 1
Acties:

• kramer65
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 15:08
Ik probeer Scala te leren, en hiervoor heb ik de Scala-IDE rechtstreeks vanaf scala-ide.org gedownload en geïnstalleerd op mijn Mac en mijn pc met Ubuntu 12.04. In de Scala-IDE heb ik een project aangemaakt met daarin een package waarin weer een worksheet staat. Op mijn mac laat de worksheet het resultaat van elke regel code aan de rechterkant van de worksheet zien:

code:
1
2
3
4
package mijnpackage
object mijnworksheet {
    println("Hallo wereld!")                                  > Hallo wereld!
}

Op mijn Ubuntu-computer zie ik echter helemaal geen resultaat aan de rechterkant. Ik heb geprobeerd het bestand aan te passen en opnieuw te saven, maar dat heeft geen resultaat. Beide installaties zijn versie 3.7.2 en beiden hebben Build id: 3.0.1-vfinal-20130718-1727-Typesafe. Op mijn Ubuntu-pc heb ik geprobeerd de Worksheets-plugin te installeren maar hij verteld me dat er al een nieuwere versie geïnstalleerd is.

Heeft iemand enig hoe ik de inline resultaten kan krijgen op mijn Ubuntu versie? Staat er bv ergens een instelling die ik moet aanpassen, heb ik de installatie verkeerd gedaan, of is er iets mis met mijn (toch erg basic) code? 8)7

Alle tips zijn welkom!