Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DutchFinna
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-11 14:55
Allen,

ik heb een simpele vraag, ik hoop dat ook een simpel antwoord mogelijk is. Op dit moment heb ik een Nokia E72 waarop o.a. de mail "van de zaak" staat, waar we MS Exchange gebruiken. Onderhand ben ik wel aan een nieuwe mobiel toe, maar ik kan niet goed vinden of "Email: ja" bij de specs ook (altijd) betekent dat email via exchange kan worden gebruikt. Zo ja, dan wordt de keuze een stuk makkelijker.

Alvast bedankt voor het antwoord!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

praktisch elke modern toestel ondersteund het wel. Heb je nog een specifiek model in gedachten?

39

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:32

D4NG3R

kiwi

:)

Genoeg apps die dit doen, de standaard mail app ondersteund ook gewoon Exchange.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• DutchFinna
@Fietsbel, dat zou ik ook wel verwachten, maar ik haal het niet met zekerheid uit de specificaties. Niet hier, niet op Kieskeurig, niet op de site van (bijv) Samsung.

Ik verwacht verder niet heel van een toestel, als ik het met een Galaxy Pocket plus kan doen, hoef ik geen SIII of iPhone. Des te meer reden om de zekerheid te willen hebben want op de top-toestellen zal het wel zitten.

@D4NG3R,
zou dat betekenen, als ik een app er op kan zetten, dat exchange dus ook mogelijk is? Ik dacht dat het "hard" in het toestel zou moeten zitten, in het besturingssysteem dus.

@beide, het lijkt mij wel handig een jonge versie van Android te nemen, 4.0 of hoger.

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Android ondersteund het out-of-the-box. Volgens mij al vanaf Android 2.0? Kortom, als je een telefoon hebt met Android, Windows Phone of iPhone, ze kunnen er allemaal mee overweg.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja, zit in Android. Ik kan echter wel aanraden om Touchdown for Exchange aan te schaffen: een stuk beter dan de standaard client, en een koopje voor €15.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-11 13:34

Ursamajor

Astrofotograaf

De standaard email client werkt bij mij prima met exchange samen. En het mailen zelf werkt ook erg prettig op Android.

Gadgets FTW!

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
gambieter schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 00:32:
Ja, zit in Android. Ik kan echter wel aanraden om Touchdown for Exchange aan te schaffen: een stuk beter dan de standaard client, en een koopje voor €15.
Wat is de meerwaarde van deze app ?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

bgrr schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 16:34:
Wat is de meerwaarde van deze app ?
Betere integratie met de Exchange Server, betere visualisatie van Calendar & Contacts, extra widgets en heel belangrijk: veel beter in contact leggen met Exchange servers. Met de standaard app heb ik al vaker problemen gehad om die verbinding te maken, met Touchdown niet. In een ander topic (welke ik even niet kan vinden) kon de standaard app de Exchange server niet vinden, maar Touchdown wel.

Of het €15 waard is? Ik vind van wel :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• DutchFinna
Allen, dank voor de antwoorden, ik kan er mee vooruit.
Pagina: 1