iPhone inleveren voor geld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdw7
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-05 21:13
Beste Tweakers,

Ik wil graag mijn iPhone 4 16GB inruilen.
Nu weet ik dat er heel veel sites zijn zoals Zonzoo en evirofone, maar nu vraag ik mij af: is er nog een beter site? Die mij meer te bieden heeft en is deze ook betrouwbaar? Ik ben totaal niet op de hoogte van dit soort sites en ik hoop dat jullie mij meer informatie kunnen verschaffen hier over.

Mvg,

Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:15

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Je krijgt meer op tweakers vraag en aanbod of Marktplaats dan zo'n website die betalen zwaar onder de marktwaarde.

http://tweakers.net/aanbod/

[ Voor 11% gewijzigd door 42dpi op 01-08-2013 22:22 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-06 13:56
42dpi schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 22:21:
Je krijgt meer op tweakers vraag en aanbod of Marktplaats dan zo'n website die betalen zwaar onder de marktwaarde.

http://tweakers.net/aanbod/
Mee eens. Met de overhead van zo'n partij zul je ook nooit een betere prijs krijgen dan bij directe verkoop. Je levert immers geld in voor het gemak.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-06 21:37
Gewoon op marktplaats of hier op Tweakers verkopen, als die in goede staat is krijg je zo 150 en wie weet zelfs 200 euro, zonzoo biedt je maar 120 euro mitst de toestel in tip-top staat is, anders krijg je van hun tussen de 42 en 80 euro.

En dan hebben we over een iPhone, kijk eens voor de grap een Nokia N95, ook een prima toestel met een goede camera (qua lens), op marktplaats kosten ze tussen 30 a 60 euro en zonzoo geeft jouw ALS de toestel werkt 4 euro.
Of Nokia N900, 6 euro, of even voor de grap een iPhone 5 64 GB gekeken, daar geven ze voor maar liefst 255 euro.

Oftewel, marktplaats of hier, sites als zonzoo zijn gewoon een stelletje maffia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 528009

Marktplaats. Zonzoo is pure oplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-05 16:37
Een iPhone 4 16gb in goede staat levert best nog wel wat op hoor. Ik heb mijn iPhone verkocht voor 225 en die van mijn vriendin voor 230. Hier op tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb hier op tweakers al een iPhone gekocht :-). Ik raad je ook aan om gewoon hier of op marketplaats te verkopen. Iets meer werk voor u maar dan krijg je er een eerlijke prijs voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Joh, zelfs een 3G met 8GB die al enige jaren oud is levert nog wel wat op. Weggeven kan altijd nog, want zo zie ik dat soort bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Anoniem: 528009 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 16:55:
Marktplaats. Zonzoo is pure oplichting.
Ligt eraan. Niet courante en sterk verouderde telefoons verkoop je toch niet meer 2dehands, dan krijg je er via Zonzoo e.d. nog een paar euro voor. Zo ben ik ook van mijn W810i + nog wat telefoons afgekomen.

Een iPhone4 verkoop je nog prima 2dehands, dan is het idd geen goed idee nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-06 21:37
Bartjuh schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 11:46:
[...]

Ligt eraan. Niet courante en sterk verouderde telefoons verkoop je toch niet meer 2dehands, dan krijg je er via Zonzoo e.d. nog een paar euro voor. Zo ben ik ook van mijn W810i + nog wat telefoons afgekomen.

Een iPhone4 verkoop je nog prima 2dehands, dan is het idd geen goed idee nee.
Op marktplaats krijg je nog makkelijk 30 a 40 euro voor een iPhone 2G, voor een 3G zelfs 20 of 30 euro meer.

En een w810i, 2 maanden terug heb ik er eentje met gemak voor 20 euro verkocht, veel meer dan de prijs die Zonzoo zou geven ervoor.

Net gekeken op Zonzoo, voor een werkende W810i krijg je 1 euro, als die kapot is niks (wel geven ze aan dat ze het graag gratis voor je recyclen (oplichters) iPhone 2G levert 7 euro voor het 8Gb model of 6 euro voor het 16Gb model (ik meen het, raar hé) en als ze kapot zijn krijg je 2 euro.

Een iPhone 3G 8Gb levert 6 euro, en de 16Gb model 10 euro.

Ik had 2 maanden terug nog mijn kapotte iPhone 3GS 32Gb, ik dacht "I don't care, ik verkoop het voor die 11 euro aan Zonzoo" maar ik plaatste het op marktplaats voor 30 euro, 5 minuten later gebeld, en amper half-uur na plaatsten op marktplaats was ik 30 euro rijker en een kapotte iPhone 3GS armer.

Het meeste geld krijg je voor een iPhone 5 64Gb (255 euro als die werkt) en voor de Samsung galaxy S4 i9500 (295 euro als die werkt).

Het grappige is, voor zo'n stokoude Nokia Communicator E90 krijg je van hun 61 euro, terwijl een Lumia 620 maar 51 euro oplevert en 520 maar 29 euro, en een N93i levert 8 euro op terwijl een N95 maar 4 euro oplevert, een Sony Ericsson Satio levert 8 euro op, terwijl de nieuwere Vivaz maar 3.20 waard is.

Marktplaats, of Tweakers.

[ Voor 14% gewijzigd door Mizgala28 op 03-08-2013 13:29 ]

Pagina: 1