Dit is echt vreemd hoor. Ik heb mijn PIII 500 vervangen door een 1000Mhz en opeens heb ik in het menu van UT kortstondige flikkeringen en in het spel kan ik of door muren heen kijken of de textures "verschuiven" binnen het blok. HELP ME ik kan niet zonder UT! Heb een ASUS P3V133 + PIII 1000 + 128MB + GeForce 2 GTS (V7700).
WTF is wrong?
Heb al veel instellingen/drivers/her-installaties geprobeerd maar tevergeefs. Ook in Open-GL trouwens.
ut draait niet goed op alles wat geen 3dfx is ook als je een geforce3 hebt, je houd altijd problemen
Volgens mij heb jij de cheatdrivers van Asustek geinstalleerd. Want dan ken je namelijk door muren heen kijk en e.d.
Is wel lache:) MOet er ff afgooien, en dan de Detonators installen:)
Is wel lache:) MOet er ff afgooien, en dan de Detonators installen:)
Verwijderd
BullshitOp dinsdag 05 juni 2001 15:52 schreef AtomicShockwave het volgende:
ut draait niet goed op alles wat geen 3dfx is ook als je een geforce3 hebt, je houd altijd problemen
wat een gelul, games specifiek voor 3dfx worden zowiezo niet meer gemaakt omdat 3dfx gekocht is door NVIDIA.Op dinsdag 05 juni 2001 15:52 schreef AtomicShockwave het volgende:
UT draait al op een 4Mb videokaart
en ze raden in ieder geval dit aan: 3dfx Voodoo 2 / Riva TNT class 3d accelerator.
alles daarboven is natuurlijk altijd alleen maar beter.
Gewoon ff andere drivers voor je vid kaar installeren! Ik ken dat bij ASUS:(
Goedluck
Goedluck
Ik heb ook eens zoiets vreemds gehad.. 
Maar hoe heb ik het toen ook alweer opgelost
Probeer V-sync via je console of ff aan, of ff uit te schakelen.
Ik geloof dat het daarmee iets te maken had.
....................................
Maar hoe heb ik het toen ook alweer opgelost
Probeer V-sync via je console of ff aan, of ff uit te schakelen.
Ik geloof dat het daarmee iets te maken had.
....................................
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
Yeps, die jongens van Asus toch...hoe durven ze toch. En ook in hun nieuwste drivers kan je de muren opnieuw doorzichtig maken.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Pagina: 1