Ik heb nu een Sony Xperia U, maar die is traag,snel leeg,loopt vast en heeft ICS. Dus ben ik op zoek naar een nieuwe smartphone.
Mijn voorkeur gaat naar volgende smartphone's,in volgorde:
-Nokia Lumia 625
-LG Optimus L7 II
-Sony Xperia M
Ik wil een smartphone die lang meegaat op accu,snel is,geen lag heeft of niet vast loopt. Het liefste ook met een moodlight en met Offline GPS. (semi-)aluminium body vindt ik ook leuk. En natuurlijk een degelijke camera en front-facing camera.
De Nokia heeft mijn grootste voorkeur omdat hij een groot scherm heeft en er leuke Nokia apps bijzitten zoals de OV app die ik vaak gebruik.
Daarna de LG L7 II omdat die er goed uitziet en en een mooi moodlight heeft(notificaties,sms,calls).
De Sony Xperia M heeft ook zo'n lampje maar daarvoor moet je dan een third-party app installeren.
Zou Android op de L7 II en de M goed werken met 1GHz Dual-Core en 768/1024MB RAM?
Mijn Xperia U was een echte ramp met 1GHz Dual-Core en 512MB RAM
De Lumia 625 heeft Windows 8 wat veel vlotter werkt op mindere hardware.
Iemand suggesties?
Mijn voorkeur gaat naar volgende smartphone's,in volgorde:
-Nokia Lumia 625
-LG Optimus L7 II
-Sony Xperia M
Ik wil een smartphone die lang meegaat op accu,snel is,geen lag heeft of niet vast loopt. Het liefste ook met een moodlight en met Offline GPS. (semi-)aluminium body vindt ik ook leuk. En natuurlijk een degelijke camera en front-facing camera.
De Nokia heeft mijn grootste voorkeur omdat hij een groot scherm heeft en er leuke Nokia apps bijzitten zoals de OV app die ik vaak gebruik.
Daarna de LG L7 II omdat die er goed uitziet en en een mooi moodlight heeft(notificaties,sms,calls).
De Sony Xperia M heeft ook zo'n lampje maar daarvoor moet je dan een third-party app installeren.
Zou Android op de L7 II en de M goed werken met 1GHz Dual-Core en 768/1024MB RAM?
Mijn Xperia U was een echte ramp met 1GHz Dual-Core en 512MB RAM
De Lumia 625 heeft Windows 8 wat veel vlotter werkt op mindere hardware.
Iemand suggesties?