Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik kan dit niet reproduceren met Firefox... hoezo draait jouw Firefox niet als ie zou moeten? Misschien even opnieuw installeren en kijken of het dan nog steeds zo is?
Op een of andere manier lijkt de browser instabiel. Bepaalde plugins werken niet lekker meer. Mijn pc is ooit getroffen door en virus en sindsdien heb ik problemen. Eigenlijk moet mijn pc eens opnieuw geinstalleerd worden. Dat is toch een iets grotere klus. Browser opnieuw installeren heeft geen oplossing geboden.
Maar had eigenlijk nooit problemen met de Tweakers site tot nu. Dus ergens verdenk ik mijn browser niet, maar ik sluit niet uit dat dit het probleem kan zijn.
Maar had eigenlijk nooit problemen met de Tweakers site tot nu. Dus ergens verdenk ik mijn browser niet, maar ik sluit niet uit dat dit het probleem kan zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Zerora op 06-08-2013 13:52 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
We kunnen het pas met zekerheid stellen dat het aan de kant van Tweakers ligt, als je systeem weer te vertrouwen is. Dat is het momenteel niet, met vreemde resultaten tot gevolg. Het is daarom niet echt zinvol om te gaan zoeken naar een bug, als het door de gaarheid van je systeem wordt veroorzaakt.
Commandline FTW | Tweakt met mate