Toon posts:

[Windows 8] upgrade naar [Windows 8 Pro]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou graag mijn standaard Windows 8 versie willen upgraden naar Windows 8 Pro. Op internet heb ik gevonden dat ik hiervoor een Windows 8 Pro Pack nodig heb (zie ook microsoft link). Nou zie ik op verschillende websites heel verschillende prijzen van 65,99 tot 159,99 EUR. (bol.com en microsoft)

Ook verschillen de prijzen nogal in bijvoorbeeld de Nederlandse en de Engels Windows 8 Pro packs, en hier mijn vraag:

Op dit moment heb ik een standaard Engelse/US Windows 8 versie. Is het mogelijk om deze te upgraden met een Nederlandse Windows 8 Pro Pack?

Ik heb op internet gezocht maar kan hier nergens informatie over vinden. Microsoft zegt alleen dat je over Windows 8 moet beschikken om de update uit te voeren, maar op surfspot.nl las ik dat als je bijvoorbeeld windows 7 wil upgraden naar window 8 (pro) je wel dezelfde taal nodig hebt.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathi005
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-03-2024
volgens mij moet dat geen probleem opleveren, had zelf de nederlandse versie van w8preview, heb vervolgens de engelse pro-8 versie aangeschaft (toen nog voor 29.95) had toen dus de w8-pro alles in het engels, later nederlandse taalpacks gedownload en probleemloos geinstalleerd, enige puntje wat ik tegen kwam was dat de store en landinstellingen ook op GB gericht waren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de snelle reactie. Ging het bij jou ook om een upgrade of heb je een schone installatie uit moeten voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathi005
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-03-2024
bij mij was het een schone installatie