Één van de dingen die ik van Paypal altijd erg handig heb gevonden en waar ik jarenlang met plezier van heb gebruik gemaakt is de betaling middels 'Automatische Incasso' vanaf mijn Nederlandse bankrekening.
Op 26 juli, ja je leest het goed, ontving ik echter een mailtje dat deze methode al sinds de 23e juli niet meer mogelijk was. Zonder verdere vooraankondiging is dit dus zomaar stop gezet.
Verder had het mailtje een nogal commercieele toon waarbij het via iDeal geld toevoegen aan de paypal account hevig werd gepromoot.
Wat het nog veel problematischer maakt is dat er bij een aantal van de opties geen mogelijkheid is om de funding options aan te passen dwz er worden wel selectierondjes weergegeven met opties maar de rondjes zijn niet aan te klikken. Bij een aantal anderen gaat het echter wel goed. Zeer frustrerend aangezien paypal zich er vanaf maakt met een standaard mailtje waarin precies dat staat wat ik probeer te doen.
Even een grote afknapper aan het adres van Paypal dus
en voor wie dit nog niet gemerkt heeft handig om te weten.
Op 26 juli, ja je leest het goed, ontving ik echter een mailtje dat deze methode al sinds de 23e juli niet meer mogelijk was. Zonder verdere vooraankondiging is dit dus zomaar stop gezet.
Verder had het mailtje een nogal commercieele toon waarbij het via iDeal geld toevoegen aan de paypal account hevig werd gepromoot.
In het byzonder voor terugkerende automatische betalingen is het enorm onhandig dat PayPal deze wijziging zonder blikken of blozen heeft doorgevoerd.Geld toevoegen wordt eenvoudiger
Beste Carnager,
Op dit moment kunt u op drie manieren geld van uw bankrekening naar uw PayPal-rekening overmaken:
Met iDEAL via Money2 (instant)
Top-up via internetbankieren (1 á 2 werkdagen)
Automatische incasso (4 tot 6 werkdagen)
Automatische incasso is sinds 23-07-2013 niet langer beschikbaar. De snelste manier om vanaf nu geld van uw bankrekening naar uw PayPal-rekening over te maken, is via onze PayPal-partner Money2.
..enzovoorts..
Wat het nog veel problematischer maakt is dat er bij een aantal van de opties geen mogelijkheid is om de funding options aan te passen dwz er worden wel selectierondjes weergegeven met opties maar de rondjes zijn niet aan te klikken. Bij een aantal anderen gaat het echter wel goed. Zeer frustrerend aangezien paypal zich er vanaf maakt met een standaard mailtje waarin precies dat staat wat ik probeer te doen.
Even een grote afknapper aan het adres van Paypal dus

Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?