Ik kan misschien een baantje krijgen als ICT beheerder voor een klein bedrijfje(25 man) dat grotere vestigingen in het buitenland heeft. In Nederland hebben ze verder nog geen ICTers in dienst en alles wordt nu vanuit het buitenland gedaan.
Het bedrijf wil verhuizen naar een andere locatie en dat is waar ik in beeld kom.
Als eerste zou ik het nieuwe pand voorbereiden op de verhuizing en vervolgens helpen met de verhuizing zelf. Hierna zou ik voor een paar uur per week ICT werkzaamheden uitvoeren. Kleinere probleempjes oplossen, updates etc etc.
Ik weet alleen niet wat een redelijk uurloon is om te vragen, of wat überhaupt gangbaar is.
Wat over mezelf:
24 jaar
MBO ICT beheer niveau 3 & 4 afgerond.
Nu HBO ICT beheer 3e jaars.
Graag hoor ik jullie meningen!
Het bedrijf wil verhuizen naar een andere locatie en dat is waar ik in beeld kom.
Als eerste zou ik het nieuwe pand voorbereiden op de verhuizing en vervolgens helpen met de verhuizing zelf. Hierna zou ik voor een paar uur per week ICT werkzaamheden uitvoeren. Kleinere probleempjes oplossen, updates etc etc.
Ik weet alleen niet wat een redelijk uurloon is om te vragen, of wat überhaupt gangbaar is.
Wat over mezelf:
24 jaar
MBO ICT beheer niveau 3 & 4 afgerond.
Nu HBO ICT beheer 3e jaars.
Graag hoor ik jullie meningen!