Hallo,
Door verschillende upgrades zit ik nu met een spare grafische kaart en die dacht ik even in een ander systeem te prikken. Dat erin prikken ging wel goed maar de rest... Telkens als ik het systeem opstart netjes post (1 korte piep) maar geen beeld.
Het systeem:
N68-VS3 FX
AMD Athlon II X4 640
1x 4gb DDR3
Cooler Master GX450 (Watt) Bronze
1x HDD
1x USB device
Nvidia Zotac 9600GT werkt perfect (1x 6 pin)
AMD Sapphire 6870 werkt dus niet (2x 6 pin waarvan 1 aangesloten mbv een "verloopstukje")
De voeding zou het in principe moeten trekken. Ik heb verschillende systemen ( met dezelfde voeding en grafische kaart) op het internet gezien met 2 hdd's, optical drive, etc die blijkbaar goed lopen.
Wie o wie helpt mij uit de brand?
Update:
Ander 6pin verloopstukje geprobeerd, nog steeds geen beeld
.
Door verschillende upgrades zit ik nu met een spare grafische kaart en die dacht ik even in een ander systeem te prikken. Dat erin prikken ging wel goed maar de rest... Telkens als ik het systeem opstart netjes post (1 korte piep) maar geen beeld.
Het systeem:
N68-VS3 FX
AMD Athlon II X4 640
1x 4gb DDR3
Cooler Master GX450 (Watt) Bronze
1x HDD
1x USB device
Nvidia Zotac 9600GT werkt perfect (1x 6 pin)
AMD Sapphire 6870 werkt dus niet (2x 6 pin waarvan 1 aangesloten mbv een "verloopstukje")
De voeding zou het in principe moeten trekken. Ik heb verschillende systemen ( met dezelfde voeding en grafische kaart) op het internet gezien met 2 hdd's, optical drive, etc die blijkbaar goed lopen.
Wie o wie helpt mij uit de brand?
Update:
Ander 6pin verloopstukje geprobeerd, nog steeds geen beeld
[ Voor 6% gewijzigd door Clint.Eastwood op 01-08-2013 17:40 ]