Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[fp/feat] Vlotter inklappen van reacties

Pagina: 1
Acties:

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Als je een reactie wilt inklappen moet je eerst over de avatar van de poster hoveren om de pijltjes zichtbaar te krijgen, hierdoor kan je niet op een vlotte manier meerdere reacties na elkaar inklappen.

Ik hoop dat onderstaande video mijn 'frustraties' wat duidelijker maken :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=AzG8O9OI_50]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Het liefst zou ik altijd de in/uitklapknoppen tonen als je met de muis over de verticale as gaat, zoals je ook in je video probeert te doen. Geen idee of dat voor de devvers makkelijk om te doen is :+

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

crisp

Devver

Pixelated

Misha schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:10:
Het liefst zou ik altijd de in/uitklapknoppen tonen als je met de muis over de verticale as gaat, zoals je ook in je video probeert te doen. Geen idee of dat voor de devvers makkelijk om te doen is :+
Nee, dat is helaas niet bepaald triviaal met de huidige markup en styling. Dat zou dan dus voor een groot deel anders moeten ws...

Intentionally left blank

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Dus een mogelijke verandering zal pas - misschien - in de verre toekomst gebeuren? :P

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Workaround: zelf doen via UserJS en een beetje custom CSS: Creesch in "[verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?'" Hij heeft 't gedaan iig, kan je iets van overnemen om 't voor elkaar te krijgen. Werkt enkel op PC, omdat je mobiel niet echt veel customizability hebt met add-ons.

Commandline FTW | Tweakt met mate