Mijn vriendin werkt in de NGO wereld en zoekt een andere job. We zijn al maanden voorbereid op twee scenario's: 1) We blijven in Brussel, waar de meeste internationale organisaties zitten; 2) We verhuizen naar Berlijn, waar ze tevoren woonde en graag naar terug wilt.
Vandaag heeft haar ex-baas, die weet dat ze een andere job zoekt, haar opgebeld met het bericht dat hij een equivalent van zijn organisatie wil oprichten in Vietnam en dat hij haar graag als CEO zou zien. Een fragment uit de mail die me uit mijn lood sloeg:
Probleem: * YellowOnline
Er zijn verschillende problemen wat betreft mij, maar de enige die relevant is voor GoT is het professionele. Heeft iemand ervaring met werken, als ITer, in Vietnam? Niet zo voor de hand liggende vraag, maar ik weet dat er hier wel al wat Tweakers in Azië gewerkt hebben. Misschien is er iemand die in Vietnam werkte of werkt.
Vandaag heeft haar ex-baas, die weet dat ze een andere job zoekt, haar opgebeld met het bericht dat hij een equivalent van zijn organisatie wil oprichten in Vietnam en dat hij haar graag als CEO zou zien. Een fragment uit de mail die me uit mijn lood sloeg:
Er is dus nog niets concreet: gaat het project door, en indien het door gaat, wat is het verloningspakket enzovoort. Hoe dan ook, dit is voor haar een droom die uitkomt: de mogelijkheid van een CEO-rol in een exotisch land.<someone> just called me and inquired whether - in principle - I would be interested in a CEO role in Vietnam. The newest of all plans and developments at the <organisation> is to build up an equivalent institution in Vietnam. There are several "if" around this idea, in particular in terms of funding, so this is nothing definite, but rather to be considered as a project idea at this stage of time. As <organisation> will have its strategy day next Tuesday and I am on the top of <someone>'s list of people who could take on such a role, I agreed with him to think it through over the weekend and to talk with you in detail about it so that I can let him know by Monday next whether I would accept this job - in principle, that is.
The project would start probably in January but eventually also earlier (in any case not before October 2013). The work place would be Hanoi and the role would be foreseen for at least one year, but could be extended to three years.
Probleem: * YellowOnline
Er zijn verschillende problemen wat betreft mij, maar de enige die relevant is voor GoT is het professionele. Heeft iemand ervaring met werken, als ITer, in Vietnam? Niet zo voor de hand liggende vraag, maar ik weet dat er hier wel al wat Tweakers in Azië gewerkt hebben. Misschien is er iemand die in Vietnam werkte of werkt.
[ Voor 32% gewijzigd door YellowOnline op 01-08-2013 12:49 ]