Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Laptop Best Buy Guide] Dell XPS 14Z

Pagina: 1
Acties:

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Ik denk dat er een fout gemaakt is met de keuze voor de NBBG.

Ik snap de keuze van de Dell XPS 14z niet helemaal. We hadden namelijk in het desbetreffende topic heel wat andere keuzes naar voren laten komen. Hierbij is de Dell inderdaad ook ten sprake gekomen, maar voornamelijk als een slechte keuze.

Vinand in "[LBBG] Thin & light / ultrabook augustus 2013"

Hier hadden we enkele andere laptopjes naar voren laten komen. Laptops die heel wat beter zijn voor hun geld ten opzichte van de Dell XPS 14z. Hoe zijn jullie op deze keuze gekomen want de Dell is echt geen waar voor hun geld ten opzichte van de anders keuzes. Ook heeft de laptop heel wat ernstige gebrekenen zoals de koeling, crappy scherm en het hoge gewicht.

Zouden jullie de topic nog goed door kunnen nemen en het in overwegen om een correcte keuze te plaatsen?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:30
Heeft het misschien iets te maken met (het ontbreken van) touchscreens? Verder is de Pricewatch pagina van bijvoorbeeld de Fit 14 een beetje karig?

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
theblindman schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:07:
Heeft het misschien iets te maken met (het ontbreken van) touchscreens? Verder is de Pricewatch pagina van bijvoorbeeld de Fit 14 een beetje karig?
Pricewatch pagina van de Dell 14 Z idem dito... Het zijn beide exclusief modellen die online verkrijgbaar zijn bij de OEM. Ook heeft de sony fit 14 touch, zou dus niet mogen uitmaken. Tevens is de SVS13 gewoon ondanks het gebrek aan touch een veel betere koop gezien de specs, testen, bekendheid hier op tweakers en de user experience. van de eigenaren op het forum.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:23
Volgens mij is de redenatie gewoon dat je geen goede thin & light onder de € 900 kunt kopen en als je dat toch wilt dat je dan maar beter de goedkoopste kunt kiezen hence de 14z ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:02:

Voor € 649 heb je de inspiron 14z met i5, msata ssd en HD7570M (notebookcheck. Hiermee gaan we werkelijk honderden euro's onder het budget. Maar alles binnen het budget bied hetzelfde: een ulv CPU, 768p scherm, caching SSD. Ik vind het werkelijk niet te rechtvaardigen om €800 of meer uit te geven aan een notebook die nauwelijks beter is dan de inspiron.