Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Samsung UE46EH6030 als tv
Samsung HT-E6500 als home cinema set.

Beide ondersteunen 3D. Nu probeer ik een 3D film (HSBS) af te spelen via AllShare.
Dit werkt allemaal perfect maar ik blijf 2 beelden behouden (side by side). Ik wil graag gewoon 1 groot scherm 3D maar dit lukt op de 1 of andere manier niet. Heb alle instellingen (denk ik) al geprobeerd op de tv en op de home cinema set.

Wie kan mij helpen?
Kan het aan de HDMI kabel liggen? (van home cinema set naar TV)
Of moet ik niet AllShare gebruiken?
Het bestand is 11 GB en kan op de één of andere manier ook niet op mijn usb stick gezet worden van 32GB. Dus afspelen via USB stick gaat ook niet.
Laptop ondersteunt ook geen 3D dus laptop via HDMI aan tv is ook geen optie.

Alvast bedankt. Elke tip is welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat die niet op je stick gezet kan worden ligt waarschijnlijk aan de manier van formatteren van de stick. Grote kans dat die als FAT32 is geformatteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Allereerst welkom @ GoT thcook1987.

Heb je al je 3D knop op de afstandsbediening geprobeerd (of in het menu van de TV zelf).
Ik heb zelf een iets ouder Samsung model, waarbij je 3D handmatig moet inschakelen. Deze stap mis ik in jouw verhaal. Misschien ook de reden van je probleem?
Met reactie hierboven. FAT32 gaat maar tot 4GB bestandjes maximaal. Zou je dus NTFS moeten formatteren eer je zo'n groot bestand erop kan zetten.

[ Voor 22% gewijzigd door LinuX-TUX op 01-08-2013 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. Wat betreft de USB stick is het een duidelijk antwoord van jullie beide.

Ik heb 3D handmatig ingeschakeld. Alles daarin geprobeerd. Kan op home cinema set en op TV 3D uit- en inschakelen maar geen van deze instellingen zorgt voor 1 scherm i.p.v. 2.
3D beeld zelf lukt wel maar van 2 schermen 1 maken lukt niet.
Enig idee wat ik fout doe?

Het heeft ook niet te maken met het feit dat de film die ik gedownload heb HSBS is??
Alvast bedankt! :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het idee dat het aan het bestand ligt want volgens mij heb ik alle instellingen van TV en home cinema set al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Volgens mij is HSBS gewoon half side by side.

Probeer dit eens:
- stick formatteren als ntfs en bestand erop zetten.
- stick in tv en bestand afspelen
- 3D knop indrukken en SBS kiezen.

3D bril op en kijken!

[ Voor 12% gewijzigd door GrrRon op 01-08-2013 15:07 . Reden: HSBS ]

"Soylent Green is people!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar dan heb ik nog steeds 2 beelden naast elkaar toch? SBS is side by side en dat wil ik juist niet.
Wil gewoon 1 scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is al gelukt. Ik moest juist de instelling "Side by side" gebruiken op de tv om een enkel beeld te krijgen.
Bedankt voor alle tips!
Pagina: 1