Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10 05:53
Sinds 15 juli lukt mijn ISP OnsBrabantNet (OBN) het niet om mijn internet dienst te activeren, TV & telefoon werken wel. Na veel tegenstrijdige berichten (wel geactiveerd, nog niet geactiveerd) legt men nu het probleem bij de partij die het netwerk in beheer heeft. Dit is nu precies 1 week geleden.

Een tussentijdse statusupdate of datum wanneer dit opgelost gaat worden kan OBN niet geven omdat zij hierin gewoon afwachten tot zij weer iets horen van de netwerkbeheer partij.

Kan ik OBN een termijn stellen van 1 week om dit op te (laten) lossen, en is het daarna mogelijk om het contract te laten ontbinden i.v.m. het niet leveren van een dienst? Iemand hier ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 16:27
Het lijkt me van wel, nu een termijn van 1 week is kort.
Aangetekend schrijven moet nog aankomen + beetje realistische oplossingstermijn ... gaat toch al snel naar 2 weken minstens.

Contract ontbinden moet ook via een rechter dacht ik.

Het snelst is gewoon om contact op te nemen en daar gewoon te vragen om het contract stop te zetten - met wederzijdste toestemming dus. Ook dan kan je overeenkomen dat ze nog wat tijd krijgen om het op te lossen - zie dan wel dat je bewijs van die overeenkomst hebt - mailtje kan dan al genoeg zijn. Gehandtekende brief of een fax is natuurlijk beter.

Willen ze daar niet in mee gaan dan is het in gebreke stelling + gang naar de rechter.