Mits je goed koelt, dan is erg geen vuiltje aan de lucht, alleen verkort je daar wel de levensduur dan het desbetreffende produkt(processor, videokaart etc...).
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Als je het gewoon goed en beheerst doet en stapje voor stapje en goed controleerd kan d'r nooit iets fout gaan,k al wordt meestal wel de levensduur wat verkort maar ja ook al halveert de levensduur van de cpu bijvoorbeeld, dan is hij al lang weggegooit en wil niemand hem meer hebben en is d'r nix mee te doen omdat hij dan al jaren veroudert is, standaard gaan ze wel 20 jaar mee ofzo dus ook al gaan ze de helf maar mee 10 jaar heb je bijna nooit een pc.
en je moet als je d'r nix van weet geen onveratwoordelijke ongewone expirimenten uit halen.
mvg FFF
en je moet als je d'r nix van weet geen onveratwoordelijke ongewone expirimenten uit halen.
mvg FFF
FFF=> EEEh wat voegen jou eerst 2 zinnen toe aan wat ik al gezegd hebt? Copieerder
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
nou, die "verkorte levensduur" is meestal niet zo schokkend als het klinkt.
Het is idd zo dat een processor dan theoretisch minder lang leeft. Maar ze halen dan toch wel makkelijk >5-8 jaar. En dan is die processor toch niet echt meer interessant.
Het is idd zo dat een processor dan theoretisch minder lang leeft. Maar ze halen dan toch wel makkelijk >5-8 jaar. En dan is die processor toch niet echt meer interessant.
hoezo, het is in elk geval heel anders omschreven en ik ga je heus niet na praten, wat moert ik anders antwoorden, iedereen die hier nog wat op zet zal ongeveer hetzelfde zeggen FrankGuthrie s*cks.
zeur aub niet ik hoef jou niet na te praten hoor.
mvg FFF
zeur aub niet ik hoef jou niet na te praten hoor.
mvg FFF
Je gaat toch niet hetzelfde hier lopen zetten. Als iedereen hier besluit om voor een trein te springen doe je dat toch oook niet.
Russian Blue Neji
Kate Bush
nee, ik laat jou eerst gaan en bedenk me zelf en ga dan toch maar niet en blijf met een
aan de kant staan 
ne geintje maar ja ik vind het wel heeel anders omschreven ik elk geval en meoest het compleet maken en vind eigenlijk dat d'r niet echt hetzelfde staan alleen een kleinigheidje misschien.
mvg FFF
ne geintje maar ja ik vind het wel heeel anders omschreven ik elk geval en meoest het compleet maken en vind eigenlijk dat d'r niet echt hetzelfde staan alleen een kleinigheidje misschien.
mvg FFF
Nou FG, FFF voegt iets heel essentieels toe. Hij zegt dat je het stapje voor stapje moet doen. Want je pc op FSB 150 zetten en je voltage van je celeron 2 verhogen tot 3V is niet gezond.
En dan reageer jij zo chagrijnig dat 3/4 van de posts off-topic wordt.
En JJJ lees ff de revieuws en dergelijke op www.tweakers.net
Dit was de eerste review die ik op tweakers heb gelezen.. < ahref="http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=1">Hier kun je heel veel van leren.
(ik belandde toevallig op deze site, damn I felt lucky) GO FEMME
En dan reageer jij zo chagrijnig dat 3/4 van de posts off-topic wordt.
En JJJ lees ff de revieuws en dergelijke op www.tweakers.net
Dit was de eerste review die ik op tweakers heb gelezen.. < ahref="http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=1">Hier kun je heel veel van leren.
(ik belandde toevallig op deze site, damn I felt lucky) GO FEMME
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Pagina: 1