Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Mensen met een upcmail account ( upc gebruikers dus ) kunnen maar beter niet de webmail gebruiken om spam als spam te markeren

Ondertussen ben ik al aan de 2e periode bezig zonder Email ( de eerste heeft 5 dagen geduurd )
Morgen zit ik op dag 4 van de 2e periode

Vandaag gesproken met een "helpdesk medewerker" welke me kon vertellen dat ik niet de enige was, en dat het erg veel andere me mij zijn.

Het gaat om spam berichten van specifieke afkomst welke waarschuwen voor je account van UPC

mails met topic "Dringende Update von service-update" en of "VERMIJDEN SLUITING VAN DEZE ACCOUNT" of "UPC Team update" Kan je maar beter niet als spam markeren in de "nieuwe" webmail omgeving. want je zit gelijk 5 dagen zonder email.

Wanneer je dit doet zal je account wachtwoord / gegevens achterhaald zijn en gaat de spam machine met jou mail adres aan de haal.

Wees gewaarschuwd

iRacing Profiel

Verwijderd

Geen idee of het waar is en waar het allemaal precies mee te maken heeft? Ik neem aan dat je problemen hebt met je mail?

p.s.: Je UPC-mail berichten titels zitten vol spelfouten :)

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
p.s. de hele post zit vol met spelfouten. En de account is vrij recent aangemaakt (maart dit jaar) en heeft weinig posts. Ik wil niet perse HOAX schreeuwen, maar dit klinkt niet echt als een breed probleem.

Ja, het is moelijk dat iemand met een speciaal gebouwd bericht je credentials kan stelen als je binnen een webmail omgeving zit, maar dat is niet nieuw...

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Ik heb er behoorlijk last van.
Dat de titel van de spam berichten vol fouten zitten triggert me dat het ook echt spam is.
Uiteraard in combinatie met de afzender en de inhoud van het bericht

Voor de rest van de gevonden spel fouten ( buiten de c/p titels)
Euh ja, ik had geen 10 voor Nederlands op school

[ Voor 58% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 01-08-2013 06:41 ]

iRacing Profiel