opvolger voor mijn gtx 460 768 mb

Pagina: 1
Acties:

• serratus
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-06-2023
Geachte lezers!

Sinds ik mijn oude videokaart verkocht heb ( zie boven welk type)
Ben ik op zoek naar een leuke opvolger. Mijn budget gaat tot maximaal 150 euro. Daarbij gaat mijn voorkeur uit naar een tweede hands kaart, aangezien ik het idee heb, meer geld voor prestaties kan krijgen dan bij een nieuwe kaart.
Denk nu niet, die zoekt de makkelijke weg. Ik heb al een aantal dagen lopen zoeken op internet, maar zie door de bomen het bos niet meer.

welke kaart adviseren jullie: een oudere HD 6970? een GTX 660, een GTX 560 ti, GTX 570?

Ik lees op verschillende GPU vergelijksites verschillende dingen, die ook niet overeenkomen met bijv. videocardbenchmark. Ook op tweakers wordt verschillende recensies gegeven.

Van oorsprong heb ik altijd een nVidia gehad, maar een ATI kaart spreekt me steeds meer aan, omdat deze prijstechnisch aantrekkelijker behoort te zijn.
Het doel is dat ik klaar ben voor het spel Battlefield 4 en dat ik in ieder geval alles op high (evt. ultra?) kan spelen met evt. AA aan.

Ik hoef niet het beste van het beste, alleen de mogelijkheid om weer een tijd vooruit te kunnen

• serratus
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-06-2023
graag jullie ervaringen en advies voor een goede keuze!

Ik ben benieuwd!

_/-\o_

Verwijderd

nm! > Over naar nieuw topic!

p.s.: (Gebruik het 'Wijzig' knopje als je iets wil toevoegen aan je laatste post)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2013 22:31 ]

Verwijderd

Een 660Ti 2e hands moet wel lukken voor 150 Euro, of anders wat meer uitgeven voor 2e handse HD 7950.