Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Gaming headset welke nemen? (klein budget)

Pagina: 1
Acties:

• P. Herz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:06
hallo mensen,

ik heb op dit moment een tom-tec speaker set alleen wil toch een headset aanschaffen ivm. muziek harder kunnen zetten zonder gezeur van ouders etc.

heb wat rond zitten kijken en mijn oog is gevallen op een onbekend merk.. maar hij lijkt mij wel vrij goed.
de Somic G927.

mijn budget is namenlijk +- 35-40 euro en daar valt deze mooi onder.. volgensmij krijg je dan ook meer dan genoeg voor je geld bij deze headset.. alleen ben bang dat dit zo'n headset is dat als je hem bij aankoop gebruikt na 2 week kapot is.. vanwege chinees merk.

daarom vroeg ik me af of er ook andere alternatieven zijn voor het budget dat ik heb?
of zal ik de somic gewoon proberen? aangezien bij videoreviews er wel word beweerd dat het goede bouw kwaliteit is en uit de mic test te horen ook mooi helder spraak geeft.

hoor graag eventuele alternatieven!
en hoop dat iemand mij kan helpen.

mvg

Verwijderd

Er zijn er vele: En wat de een voldoende vind, vind de ander weer bagger, dat is met geluid nogal persoonlijk. Kijk is hier is rond >: http://tweakers.net/categ...pMTvVNrFCyMoHzMvOUrIwNagE

Ik zou zeggen neem er één die wat duurder is dan krijg je vaak wat betere bouw kwaliteit! Of kijk is naar deze: pricewatch: Sennheiser PC 310 G4ME

• P. Herz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:06
Hmm, bedankt voor de reactie. Ik zie nu dat ik ben vergeten te zegen dat ik een over ear headset wil xd dus de sh310 valt af.

wat ik er mee wil doen is zegmaar muziek luisteren, praten en geluid van game kunnen horen. Ben niet van plan fanatiek te gaan fpsen oid dat ik de voetstappen van achter mij wil horen o.i.d.

De somic bleek heel flexibel. te zijn en van bestwel goed materiaal dus denk niet dat hij zo 123 kapot gaat qua breken o.i.d.

Ik kan evt. Ook een sharkoon x tatic digital voor zon 35 eu krijgen.. volgensmij is die ook wel beast

Verwijderd

Dan zou ik die zeker nemen, die ziet er goed uit!