Dag allemaal,
dit is mijn eerste post op tweakers en val maar gelijk met de deur in huis. Wil graag weten hoe jullie denken over mijn te bouwen systeem.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
voornamelijk films bekijken (evt. bewerken) en recente games kunnen spelen (niet op ultra).
Wil het dan ook gaan gebruiken als mediaspeler. Voor de rest de allerdaagse bezigheden (internet, office etc.).
•Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb een budget van circa EUR 600 (excl. monitor en videokaart). Ik wil namelijk op dit moment nog gebruik maken van de onboard grafisch geheugen en over een aantal maanden een degelijke kaart aanschaffen.
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een toetsenbord, muis, beeldscherm en windows 7 os.
Voor de rest heb ik niet echt wensen of voorkeuren. Alleen stilte zou mooi zijn, aangezien ik tijdens een film kijken niet veel geluid wil horen (buiten film uiteraard
)
Hoor dus graag of er iets beter/goedkoper kan. Ben niet de meest ervaren persoon, dus alle info is welkom!
Alvast bedankt!
dit is mijn eerste post op tweakers en val maar gelijk met de deur in huis. Wil graag weten hoe jullie denken over mijn te bouwen systeem.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
voornamelijk films bekijken (evt. bewerken) en recente games kunnen spelen (niet op ultra).
Wil het dan ook gaan gebruiken als mediaspeler. Voor de rest de allerdaagse bezigheden (internet, office etc.).
•Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb een budget van circa EUR 600 (excl. monitor en videokaart). Ik wil namelijk op dit moment nog gebruik maken van de onboard grafisch geheugen en over een aantal maanden een degelijke kaart aanschaffen.
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een toetsenbord, muis, beeldscherm en windows 7 os.
Voor de rest heb ik niet echt wensen of voorkeuren. Alleen stilte zou mooi zijn, aangezien ik tijdens een film kijken niet veel geluid wil horen (buiten film uiteraard
Hoor dus graag of er iets beter/goedkoper kan. Ben niet de meest ervaren persoon, dus alle info is welkom!
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 204,90 | € 204,90 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87-HD3 | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,85 | € 53,85 |
| 1 | Cooler Master K280 | € 30,64 | € 30,64 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,70 | € 16,70 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Plextor PX-128M5S 128GB | € 83,53 | € 83,53 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 609,52 | |
[ Voor 3% gewijzigd door zaxoly12 op 31-07-2013 20:42 ]