Toon posts:

Netwerken inzien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Met mijn laptop ben ik op behoorlijk wat Wifi netwerken aangemeld. Is er een manier om deze netwerken te zien?

Ik maak gebruik van Lastpass en die maakt wel een deel van de netwerken inzichtelijk, maar niet allemaal. Ik wil de netwerken ook overzetten naar mijn telefoon en tablet bijvoorbeeld.

Op het forum en Google kon ik niets vinden. Ik weet niet op welke term ik moet zoeken.

alvast bedankt!

• chickpoint
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12 19:51
In windows is het Control Panal >> Network and Sharing Center >> Manage wireless networks.
of in cmd
code:
1
netsh wlan show profiles

en probeer iets meer informatie te geven, zoals of je uberhaupt wel windows draait?

[ Voor 23% gewijzigd door chickpoint op 31-07-2013 16:45 ]

Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...

Verwijderd

Topicstarter
Hi Chickpoint,

Dank je wel voor de eerste tip. Dit levert inderdaad een aantal netwerken op. Echter dit is dezelfde lijst die ook al in Lastpass bekend is.

Ik draai op Windows 8 Enterprise.

Een voorbeeld; vanmiddag ben ik bij een klant geweest. Daar heb ik mij ooit aangemeld op het Wifi met een aangeleverde inlog + wachtwoord. Dit netwerk kan ik niet terugvinden in het lijstje.

Als ik bij een klant aanhaak op het netwerk of een publiek netwerk (in een restaurant bijv.) zet ik wel altijd sharing van documenten etc. uit.

Omdat ik steeds minder mijn notebook gebruik en steeds vaker mijn tablet, wil ik die lijst met reeds bekende netwerken overbrengen naar mijn tablet.

Kan je hier iets mee?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

https://www.google.nl/sea...find+stored+wifi+password

Netwerken waar je via een portal op aanlogt zul je hier niet vinden natuurlijk

Iperf