Toon posts:

Ipod/Itunes mysterie....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

hopelijk voor jullie geen mysterie maar voor een onwetende als ik wel....

Heb deze week een nieuwe ITunes versie gedownload na hele lange tijd. Heb mijn oude Ipod 4 er op aangesloten. Het viel me op dat ik er geen nieuwe muziek op kon zetten. Ik dacht: dat doe ik dan een andere keer wel als ik meer tijd heb. Nu wil ik vandaag mijn Ipod luisteren en blijkt hij helemaal leeg te zijn!! Paniek dus en ik hem snel aangesloten op ITunes. Onder het kopje 'Op deze Ipod' geeft hij alle muziek weer die er al op stond. Maar als ik mijn Ipod los haal zegt de Ipod dat er niets op staat??? Hoe kan ik dit oplossen? De meeste muziek die op mijn Ipod staat staat niet meer opgeslagen op mijn computer trouwens....
Dank!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 21:05
Als de muziek niet meer in je iTunes library/computer staat kan deze ook niet meer gesynchroniseerd worden..

Je zou op zijn minst de muziek wat nu nog in de iTunes library staat moeten kunnen synchroniseren. Heb je al geprobeerd om hem aan te sluiten en dan op synchroniseer te drukken? (Let op dat je onder het kopje muziek ook dat hebt aangevinkt wat je wilt synchroniseren)