Toon posts:

Problemen met Company of heroes 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds deze week company of heroes gekocht. Zodra ik het spel geinstalleerd heb en op wil starten dan krijg ik de volgende fout melding " Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is"

Ik heb het spel al meerdere malen opnieuw geinstalleerd en heb al mijn drivers en videokaart geupdated. Ook heb ik de update voor het spel geinstalleerd. Naast deze stappen heb ik steam al 2 keer opnieuw geinstalleerd

Nu is mijn vraag of jullie weten wat dit probleem is. Zeker gezien het feit dat mijn computer het spel goed aan kan.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steam start dus prima en ik neem aan alle andere apps / games etc. ook? In dat geval kan je altijd via Steam > Game > Opties kiezen voor het verifiëren van de game bestanden? Welke hardware heb je en welk OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Steam geeft geen problemen. ik heb het zojuist nog getest met de oude company of heroes.

Mijn computer gegevens zijn als volgt:
- Intel Core 2 Quad CPU Q9300 2.50 Ghz
- Ram geheugen 6,00 GB
- Nvidia Geforce GT 130 3538MB
- 64 besturingssysteem
- 4 processors

Direct x staat nog op 10 ik weet niet of dat nog een bepaalde rol speelt ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Ik denk dat je een driver mist of dat die outdatet is.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb zojuist al mijn drivers geupdate alles is nu weer up to date. Ik ga het spel nog een keer verwijderen en opnieuw installeren in de hoop dat dat meer effect zal hebben. 8)

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2013 19:00 ]