Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[W7 + Chrome] Raar probleem met javascript, denk ik...

Pagina: 1
Acties:

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-08 14:22
Aangezien ik in dit topic geen antwoord kreeg en het probleem er nog steeds is, heb ik dit topic aangemaakt.

Al sinds een tijd heb ik last van niet werkende javascript (ofzo?) dit met verschillende website's. Bij Youtube willen comments niet laden en kan ik mijn video-venster niet op 'middel-groot' zetten. Bij facebook willen oudere posts niet laden en als ik een video aanklik, blijft hij 'laden' en opent het pop-up venster niet. Daar is nog bijgekomen dat ik foto's in FB niet meer kan doorklikken, en alle meldingen in de zijbalk rechts doet ook niks meer als ik er op klik.

Na de nieuwe installatie van Chrome heb ik ingelogd op FB. Dan werkt alles weer wel! Log ik met mijn google account in bij chrome, doet alles voor 5 minuten normaal. Maar daarna weer precies de zelfde problemen zoals hierboven.

Zo zijn er nog wel andere site's die af en toe wel of niet werken. Opvallend is dat het vooral website's zijn van de grote jongens.(Facebook, YouTube oid.)

Allemaal aangestuurd met javascript, dus vandaar dat ik denk dat het probleem daar zit. In de element inspector bij console komt steeds het volgende terug:
code:
1
Port: Could not establish connection. Receiving end does not exist. [VM] lastError (22):29

Heeft dat er iets mee te maken?

Het raare is dat de problemen heel willekeurig voorkomen. En op de zelfde site doet het ene filmpje het wel en de andere weer niet. Het is dus niet dat mijn javascript uitstaat oid.

Al gedaan: Nieuwe installatie, geschiedenis gewist, opnieuw ingelogd met Google account. (Zojuist weer voor de 2e keer gedaan.) Ik weet echt niet meer wat ik kan doen, waar komen die problemen vandaar als ik al mijn geschiedenis (lees: Echt alles) heb verwijdert? Ik weet het niet meer.

Hallo!

Verwijderd

Verwijder alle Java players / flash software en installeer deze opnieuw: Schakel hem anders handmatig uit in Chroom omdat hij zit ingebouwd: locatie: //chrome/plugins Hierna word hij automatisch weer (aangeboden) om te installeren.....Reset Chroom ook eens of installeer hem opnieuw

• Gandalf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-11 20:29
Zijn het geen instellingen die met het inloggen met google weer op de oude waarde worden gezet?
Probeer met het inloggen alleen de onderdelen te kiezen die je echt wil synchroniseren.
Bij het inloggen zit onderaan de optie "Choose what to sync".