Linux platform als optie bij games

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarco5000
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-08 14:15
Allereerst mijn complimenten aan de pricewatch! Dit is zowat de beste tool die ik op het net ken om snel te helpen bij aankopen.

Er is de laatste tijd heel hard gewerkt aan games beschikbaar maken voor Linux. In de pricewatch kan ik daar helaas geen selectie op maken.

Windows en mac os x zijn wel aanwezig. Ik vind de huidige pc selectie persoonlijk redelijk onduidelijk.

Mijn vraag concreet dus: Kan er een optie toegevoegd worden om Linux als platform te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:07

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik heb een extra specificatie aangemaakt genaamd "Platform (PC/Mac)", waar je kan kiezen tussen Windows, Linux of Mac OS X.

Deze specificatie kan aangevinkt worden via het meldpunt bij een bestaande game of als je een nieuwe game aanmaakt. Over een tijdje kijken we of deze voldoende is ingevuld en zetten we ook het filter aan. Let er wel op dat de meeste games in de Pricewatch zijn aangemaakt voor de Windows variant. Mocht deze toevallig multiplatform zijn (dus je koopt deze in een shop en kan 'm zowel installeren op een Windows als een Linux PC of Mac OS X).

Het is niet de meest toffe oplossing, maar dit is technisch momenteel de beste oplossing.