Ik ben op zoek naar een laptop waarmee ik met fatsoen een spelletje kan doen maar ik wil hem ook gebruiken om een netwerk te simuleren en wat VM's te draaien.
De volgende zaken vind ik vrij onmisbaar;
- Haswell CPU
- Redelijke grafische kaart
- 1080p scherm
- Verlicht toetsenbord
- 16 gig RAM aankunnen
Hij mag tussen 900 en 1200 euro kosten
Ik ben van plan de laptop veel mee te nemen, hij zal elke dag met mij mee reizen. Daarom heb ik het liefst een laptop die maximaal 15.6 inch is. Qua gewicht heb ik geen eisen, denk ik. Ik kan hem vrij wel overal waar ik kom aan het sap hangen en de meeste accu's gaan wel 2 a 3 uur mee.
Voorkeuren;
Mijn voorkeur gaat uit naar de nieuwe Lenovo Y510p .
Voordelen:
- 4700QM
- GT755 met 2GB GDDR5
- Full HD
Nadelen:
- vrij lomp
- rode verlichting
Laptop die ik qua uiterlijk erg leuk vind Asus Zenbook . Helaas heeft deze laptop geen Haswell en is de grafische kaart ook niet om over naar huis te schrijven. Het zelfde geldt voor de Sony Vaio S15 . Beiden mooie laptops maar qua specs voldoen ze niet aan wat ik zoek..
Kortom;
Ik zoek een laptop met de prijs/prestatie van de Lenovo Y510p met een wat discreter uiterlijk. Ik kan hem niet vinden...
De volgende zaken vind ik vrij onmisbaar;
- Haswell CPU
- Redelijke grafische kaart
- 1080p scherm
- Verlicht toetsenbord
- 16 gig RAM aankunnen
Hij mag tussen 900 en 1200 euro kosten
Ik ben van plan de laptop veel mee te nemen, hij zal elke dag met mij mee reizen. Daarom heb ik het liefst een laptop die maximaal 15.6 inch is. Qua gewicht heb ik geen eisen, denk ik. Ik kan hem vrij wel overal waar ik kom aan het sap hangen en de meeste accu's gaan wel 2 a 3 uur mee.
Voorkeuren;
Mijn voorkeur gaat uit naar de nieuwe Lenovo Y510p .
Voordelen:
- 4700QM
- GT755 met 2GB GDDR5
- Full HD
Nadelen:
- vrij lomp
- rode verlichting
Laptop die ik qua uiterlijk erg leuk vind Asus Zenbook . Helaas heeft deze laptop geen Haswell en is de grafische kaart ook niet om over naar huis te schrijven. Het zelfde geldt voor de Sony Vaio S15 . Beiden mooie laptops maar qua specs voldoen ze niet aan wat ik zoek..
Kortom;
Ik zoek een laptop met de prijs/prestatie van de Lenovo Y510p met een wat discreter uiterlijk. Ik kan hem niet vinden...