Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mausssie
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13:35
Beste forumgebruikers,

Ik ben in het bezig van een Nexus 4 met Android 4.3. Echter wil ik graag dat mijn telefoon trilt zodra ik verbinding met iemand heb of zodra de verbinding juist weer wordt verbroken. Handig om niet de hele tijd je telefoon bij je oor te hoeven houden. Ik maak gebruik van exDialer en daar is de plugin exDialer ConnectVibrate voor beschikbaar. Echter werkt dit alleen als je telefoon geroot is. Weet iemand of dit sowieso in te stellen is in de stock dialer of dat ik dit met een andere app kan bewerkstelligen?

BVD

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 20:28
Maar als je de telefoon ergens neerlegt en je praat gewoon en hij trilt dan heb je dit toch ook niet altijd door?
Situatie je bent even achter in de woonkamer ofzo?

• Mausssie
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13:35
Mijn uitleg is mogelijk niet geheel duidelijk. Het gaat erom dat als mijn telefoon overgaat, dat ik dan wil dat hij trilt zodra er verbinding is. de plugin voor exDialer doet dit en bij mijn oude HTC Desire was dit ook zo. Voordeel hiervan is dat je niet de telefoon aan je oor hoeft te houden om te luisteren of iemand opneemt.