Hallo mensen,
Ik zit met het volgende probleem, vorig jaar met Sony Vegas pro 11 een bestand gerenderd met de H264 MP4 codec in Sony Vegas. Perfecte kwaliteit voor op Youtube, nu probeer ik het zelfde te doen maar krijg ik aparte footage.
Bestand dat ik vorig jaar gerenderd heb:
YouTube: Kitesurfen Brouwersdam 07-01-2012
Foute rendering met een soort blur wanneer ik mijn hoofd heen en weer beweeg...
YouTube: Kitesurfen Brouwersdam 22-01-2012
Nu had ik ook een rendering gemaakt XDCAM MP4 en dat is qua kwaliteit perfect na de renderen. Haarscherp geen blur zoals in de bovenstaande video maar wanneer ik deze op Youtube upload dan wordt het blokkering op Youtube. Ik denk dat ze deze bestandsindeling niet goed ondersteunen.
Footage is van een GoPro Hero 3 Black Edition.
Ik hoop dat iemand voor mij hier een antwoord heeft.
Alvast bedankt.
Marc
Ik zit met het volgende probleem, vorig jaar met Sony Vegas pro 11 een bestand gerenderd met de H264 MP4 codec in Sony Vegas. Perfecte kwaliteit voor op Youtube, nu probeer ik het zelfde te doen maar krijg ik aparte footage.
Bestand dat ik vorig jaar gerenderd heb:
YouTube: Kitesurfen Brouwersdam 07-01-2012
Foute rendering met een soort blur wanneer ik mijn hoofd heen en weer beweeg...
YouTube: Kitesurfen Brouwersdam 22-01-2012
Nu had ik ook een rendering gemaakt XDCAM MP4 en dat is qua kwaliteit perfect na de renderen. Haarscherp geen blur zoals in de bovenstaande video maar wanneer ik deze op Youtube upload dan wordt het blokkering op Youtube. Ik denk dat ze deze bestandsindeling niet goed ondersteunen.
Footage is van een GoPro Hero 3 Black Edition.
Ik hoop dat iemand voor mij hier een antwoord heeft.
Alvast bedankt.
Marc