Na wat research kan ik de 3,50 extra aanbevelen voor de extra content (29,99 op Steam) en nog een extra game.
Begrijp ik het goed dat als ik 3,50 betaal dat ik dan de eerste 6 games krijg (dus dead island riptide niet)? En dan krijg ik steam keys voor de games?
En is dit zeg maar "veilig"? Ik hoor wel vaker over humble bundles, maar het idee van keys spreekt me nooit zo aan, vertrouw al die keysites ook nooit zo.
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Ik heb al eerder bij humble bundle keys gehaald. Nog nooit problemen gehad.
Je betaald en krijgt direct je codes te zien die je weer in steam prakt.
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Ik had nog wel 1 vraagje, krijg je losse keys of als pakket? Stel ik wil graag Saints row gaan spelen en mijn zusje dead island kunnen we dan ieder de desbetreffende key invoeren in onze eigen steam uit 1 humble bundle of moeten we er dan echt twee kopen?
Kennelijk is dit de eerste uitzondering..
Ik heb de meeste steam humblebundles al in mijn Steam staan ;-)
[ Voor 27% gewijzigd door Rann op 31-07-2013 10:37 ]
Bij deze sale is het 1 key voor het hele basispakket.Rann schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:11:
Het zijn losse keys per game ;-)
Ik heb de meeste steam humblebundles al in mijn Steam staan ;-)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
(en ja ik heb al even gegoogled en ik kwam uit op een topic van tweakers uit 2012 waarin staat dat het kan, maar iets recenters kan ik niet vinden en dingen veranderen soms)
[ Voor 33% gewijzigd door Bartske op 31-07-2013 11:18 ]
Ja dat ze er minder aan verdienenIl 2 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:14:
Hoe werkt dat nou precies met je eigen prijs bepalen? Zijn er nog nadelen (voor anderen) als je besluit maar 1 dollar te geven en het gemiddelde naar beneden haalt?
En je bent zeker windows gebruiker haha, zijn allemaal gieren als ik de stats er op nakijk XD
Ik heb 5 dollar gedaan trouwens (ben ook windows gebruiker)...
[ Voor 3% gewijzigd door watercoolertje op 31-07-2013 14:58 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Idem dito, altijd afronden naar boven hé ;-)watercoolertje schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:58:
[...]
Ja dat ze er minder aan verdienen
En je bent zeker windows gebruiker haha, zijn allemaal gieren als ik de stats er op nakijk XD
overigens heb ik al flink wat bundels verzameld:
- Sacred 1
- Risen 1
- Metro 2033
Winners never cheat, Cheaters never win
Ja dat wel maar het is ook mijn eerste keer dat ik zoiets doe dus daarom ben ik nog wat terughoudender. Maar blijkbaar zullen ze toch ook aan mijn 1 dollar verdienen want waarom doen ze het anders?watercoolertje schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:58:
[...]
Ja dat ze er minder aan verdienen
Verwijderd
Verwijderd
Je hoeft dat niet te gebruiken heVerwijderd schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:47:
Bloodsucker Pack verandert je bijvoorbeeld in een vampier waardoor je leven uit dudes kunt zuigen, Unlockable Pack geeft je alle skills tegelijk en Vehicle Pack parkeert een tank en een transformerende straaljager in je garage. Leuk om rond te klooien maar missies worden zo wel erg eentonig.
Ja, dan krijg je de bonus games niet (dead island en SR3 DLC)Il 2 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:14:
Hoe werkt dat nou precies met je eigen prijs bepalen? Zijn er nog nadelen (voor anderen) als je besluit maar 1 dollar te geven en het gemiddelde naar beneden haalt?
Meestal worden er nog extra bonus games aan de bundels toegevoegd als de gemiddelde prijs boven een bepaald punt komt.
Prepaidkaarten zijn ook niet anders dan normale CC's. Alleen de funding is andersom.DaMei schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:08:
Nog even voor wie het interessant vind. Ik vroeg of je ook kunt betalen met een prepaid creditcard en bij gebrek aan uitsluitsel heb ik het maar gewoon even geprobeerd met een 3v kaart en het werkt echt prima. Twee bundels aangeschaft met de prepaidkaart zonder problemen
Mooie bundel, de meeste dingen had ik al maar een cheape manier om aan de DLC van SR3 te komen. En meteen weer wat soundtracks erbij
Of zijn de delen 2 beduidend beter.
Ik heb eigenlijk zo goed als alles al van de bundle.
Ik zie Sacred 1 er helemaal niet bij staan. Wel een of andere beat-em-up waarvan ik nooit heb gehoord. Zit in hetzelfde schuitje en heb alles behalve Risen en Dead Island. Beide kunnen me niet bekoren. Lijkt me alleen interessant als je het gros van de games nog niet hebt.Sinned123 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:51:
Risen 1 en sacred 1 is dat wat?
Of zijn de delen 2 beduidend beter.
Ik heb eigenlijk zo goed als alles al van de bundle.
Nu kan ik SR3( de gewone)/Metro2033 ruilen.. :-)
Je kan de games uit de bundle volgens mij niet giften. Je krijgt nml 1 code voor alle gewone games en 1 voor alle >gemiddeld games.Rann schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:12:
Ach, 3.75€ voor alle extra DLC/content van saints row is het al waard ;-)
Nu kan ik SR3( de gewone)/Metro2033 ruilen.. :-)
Na de 1e code kwam SR3 in mijn lijstje. Met de 2e code erbij stond er nog steeds maar 1 SR3.
Risen 2, Sacred 2 Gold, Saints Row 2, and Saints Row: The Third Steam KeyRocketKoen schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:22:
[...]
Je kan de games uit de bundle volgens mij niet giften. Je krijgt nml 1 code voor alle gewone games en 1 voor alle >gemiddeld games.
Na de 1e code kwam SR3 in mijn lijstje. Met de 2e code erbij stond er nog steeds maar 1 SR3.
Click the button to redeem your Steam key
Dead Island GOTY and Saints Row: The Third - The Full Package (DLC) Steam Key
Lekker al gebruikt uiteraard ;-)
Metro 2033, Risen, and Sacred Citadel Steam Key
Volgens mij kan ik die anderen dus gewoon traden ;-)
Dat kan inderdaad. Dan geef je natuurlijk ook al die andere games wegRann schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:33:
[...]
Risen 2, Sacred 2 Gold, Saints Row 2, and Saints Row: The Third Steam Key
Dead Island GOTY and Saints Row: The Third - The Full Package (DLC) Steam Key
Lekker al gebruikt uiteraard ;-)
Metro 2033, Risen, and Sacred Citadel Steam Key
Volgens mij kan ik die anderen dus gewoon traden ;-)
Je kan alleen de DLC van SR3 niet weggeven als je Dead Island wil houden.eL_Jay schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 14:28:
Jammer dat je niet voor alles een key krijgt (zoals normaal). Enige game waar ik interesse in had was Dead Island, de rest heb ik al wat ik daarvan wil hebben. Nu kan ik niemand anders blij maken met meuk waarvoor ik betaald heb. Ach ja volgende keer beter.
Zolang je het maar naar dezelfde persoon stuurt dan.