Vanochtend rond een uur of 6 ben ik een boel foto's wezen schieten in de polder tussen Kuinre en Wolvega. Ik fotografeer al een tijd, maar voornamelijk op vakanties en dan is het toch altijd 'makkelijker' om 'leuke' plaatjes te schieten omdat het sowieso bijzonder is. Dat is in Nederland natuurlijk wat anders, dus daarom ben ik hier ook maar eens begonnen
Ik heb vijf foto's uitgekozen en ik hoop feedback te krijgen op de foto's, waar ik op moet letten, etc.

Windmill at sunrise by arjanpeters, on Flickr

A quiet lakeside by arjanpeters, on Flickr

Nature on lockdown by arjanpeters, on Flickr

Fields of green by arjanpeters, on Flickr

Serene nature by arjanpeters, on Flickr
Vooral op het gebied van compositie kan ik nog een hoop leren, door de camera ziet het er wel leuk uit maar op het computerscherm word ik er lang niet altijd warm van. Eind deze week wordt het boek "The Photographer's Eye" bezorgd en als die bevalt komt "The Photographer's Mind" ook zeker in de collectie.

Windmill at sunrise by arjanpeters, on Flickr

A quiet lakeside by arjanpeters, on Flickr

Nature on lockdown by arjanpeters, on Flickr

Fields of green by arjanpeters, on Flickr

Serene nature by arjanpeters, on Flickr
Vooral op het gebied van compositie kan ik nog een hoop leren, door de camera ziet het er wel leuk uit maar op het computerscherm word ik er lang niet altijd warm van. Eind deze week wordt het boek "The Photographer's Eye" bezorgd en als die bevalt komt "The Photographer's Mind" ook zeker in de collectie.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."