Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Snelste video rendering desktop

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil weer eens na 2 jaar een PC in elkaar sleutelen en ben er een beetje vanaf wat er allemaal voor nieuwe ontwikkelingen zijn geweest.

Wil een killerrig voor film rendering bouwen.

Wie heeft er voor mij advies welke componenten er het beste geschikt zijn voor de job?
Moederboard, CPU, GPUIntern geheugen SSD/HDD..
Tips??

En wat gebeurt er in de aankomende 6 maanden? nieuwe CPUs

BVD!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Zonder omschrijving van je budget is er weinig zinvols te zeggen. Je kunt het zo gek maken als je wil (bijvoorbeeld multi CPU server)

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-11 13:54

Bolletje

Moderator Harde Waren
YUME, je loopt al een tijdje mee, dus uitleggen dat er er op GoT eigen inzet vooral wordt gewaardeerd lijkt me niet nodig.

Probeer zelf eerst met eigen onderzoek te doen. Het is te begrijpen dat je niet van alle ontwikkelingen op de hoogte bent als je er een tijdje uit bent geweest, maar er is nu niets te bekennen van enig onderzoek in je openingspost. Kijk bijvoorbeeld naar de Best Buy Guides en bij de Pricewatch.
Zoals Henk007 terecht opmerkt is er zonder omschrijving van de werkzaamheden en een budget geen goed advies te geven. Probeer daar dus ook duidelijkheid in te krijgen.

Aanschafadvies hoort trouwens thuis in het subforum Desktop Aankoopadvies. Zie ook het beleid dat daar geldt: DAA beleid

Dit topic gaat door deze redenen op slot. Succes met samenstellen! :)

Dit topic is gesloten.