Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwouske
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-03-2018
Indien je uit de omgeving van Tilburg - Den Bosch komt, dan graag uw aandacht voor het volgende:

Ik bied mijzelf aan als *knip*.

Als je niet in de regio woont, maar er wel iemand kent voor wie dit misschien interessant is, dan kun je de advertentie wellicht even doorsturen?

Tips over waar ik deze advertentie (en mezelf als toekomstig werknemer) verder onder de aandacht kan brengen zijn natuurlijk ook welkom.

_/-\o_ Alvast zeer bedankt! _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door SmartDoDo op 30-07-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk vakgebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwouske
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-03-2018
Lees de advertentie even zou ik zeggen. Ik heb niet echt een specifieke voorkeur. 't Belangrijkste is voor mij dat men bereid is mij iets te leren waar ik dan weer mee verder kan. Als werknemer van dat bedrijf, of van een ander bedrijf. Of wellicht als zelfstandige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-11-2023
Goed initiatief!

Wellicht is het inderdaad wel handig als je een idee hebt van welk vakgebied je in wilt, dat geld voor beide partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 07:26
Mag je op basis van je wajong onbetaald arbeid verrichten?

Persoonlijk vind ik het een leuk initiatief maar is het juridisch ook goed dichgetimmerd? Als eerste, geniet je van een uitkering en levert dat iemand anders 'profijt' op. Hoe zit het met vergoedingen waarover je belasting moet betalen? Ben je verzekerd als je voor niets aan de bak gaat?\

Meubelmaker en HBO niveau lijkt me ook geen goede samenhang.

[ Voor 8% gewijzigd door Termi op 30-07-2013 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het heel goed van jou hoe je probeert werk te zoeken in deze moeilijke tijd. Je wilt tenminste echt. Mijn complimenten.

Toch denk ik dat dit soort dingen eigenlijk niet goed zijn in het algemeen. De werkzoekenden staan nu zo te zien in een zeer zwakke positie. De concurrentie is enorm: goedkope jongeren, Polen, stagiaires, mensen in de bijstand die met behoud van bijstand moeten werken, en mensen zoals jij die zich gratis aanbieden om werkervaring op te doen.
Probeer dan nog maar eens voor een normaal loon werk te vinden... Dat jij je gratis aanbied zegt ook al genoeg. Liever verdiende jij natuurlijk gewoon geld. Je bent nu in een positie dat je dat kan, je krijgt wajong (niet om jaloers op te zijn, maar je krijgt het gelukkig nog!).
Iemand die geen Wajong of WW krijgt zal in ieder geval al niet tegen jou kunnen op concurreren als gratis werknemer. Neem een pas afgestudeerde die wanhopig werkt zoekt, die kan zich niet gratis aanbieden omdat hij dan meteen een geld tekort heeft omdat hij gewoon niks krijgt...

Niet om jouw manier af te kraken, maar ik vind het gewoon toch wel schrikbarend om te zien hoe erg de concurrentie op de arbeidsmarkt op dit moment is. Wat mensen wel niet bereid zijn om te doen. Onze arbeidsmarkt is gewoon ziek denk ik.

Veel succes, en voor jou persoonlijk hoop ik dat het lukt.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:58

SmartDoDo

Woeptiedoe

Een apart initiatief waar best haken en ogen aan kunnen zitten. Hoe dan ook is jouw topic op deze wijze niets anders dan een vorm van spam en daarvan hebben we hier besloten dat dit niet is toegestaan. Succes met je actie maar dan wel buiten Tweakers om.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.