Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik ben momenteel bezig met tutorials te volgen over Lower Thirds in combinatie met Adobe Photoshop of After Effects zijn leuke Lower Thirds te maken. Helaas kan ik één ding niet vinden en in de tutorials werd er ook niet over gesproken hoe het gemaakt werd en dat zijn de bewegende gedeeltes zoals golvende lijnen of zoals deze. Je ziet dat die achtergrond beweegd hoe heet zoiets zodat ik een Google zoekopdracht kan ingeven om meer te weten te komen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:59

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Om te beginnen zou ik proberen om je vraag wat duidelijker te formuleren zodat we daadwerkelijk kunnen begrijpen wat je precies zoekt. Zoals hij nu geformuleerd is komt het op mij hetzelfde over als "ik wil een auto maken, wat moet ik doen?". Wellicht dat je in je eigen gedachten specifieker bent, maar voor ons is het zo niet heel duidelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Spike_wolf op 04-08-2013 07:57 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen, maar was even weg.

Laat ik eerst een plaatje tonen http://www.shutterstock.c...TmiUkek159Mi4wNj3EUg-1-10 wel een link eigenijk aangezien het plaatje niet van mij is. Op het plaatje zie je rook achtig iets ik zou graag willen weten hoe dit gemaakt word en hoe dit later een beetje beweging krijgt. Het maken van het plaatje is belangrijker dan beweging er in krijgen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:59

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Misschien dat tutorials zoals deze je helpen een stap in de goede richting te zetten.
http://ae.tutsplus.com/tu...rmy-electric-type-reveal/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Yep naar zo iets zoek ik als je bewegend kan maken kan je ook stil staande maken. Bedankt ik ga van de week even goed rond kijken.