Toon posts:

Computerwinkelspijkenisse.nl - SelectedOutletstore.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze wil ik iedereen waarschuwen voor deze webwinkel. Ik heb een softwarepakket (windows xp) via marktplaats bij deze webwinkel gekocht. Bij omschrijving stond er dat het om een nieuw product ging en tevens was er een foto van een nieuw product bij de advertentie geplaatst. Helaas na ontvangst een grote teleurstelling, ik kreeg namelijk een GEBRANDE (lees illegale, niet gesealde) versie van Windows toegestuurd. Tevens was het serienummer wat erbij zat al gebruikt. Ik heb meerdere malen contact met dit bedrijf opgenomen, maar het mocht niks baten. Helaas ben ik mijn 50 Euro kwijt. Ik heb dit al aangekaart bij Marktplaats en tevens aangifte gedaan bij de politie.

Dus mensen wees gewaarschuwd, en denk twee keer na voordat je iets bij Computerwinkelspijkenisse.nl of SelectedOutletstore.nl koopt dit zijn dezelfde webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Schandpaaltopics zijn niet de bedoeling hier. Ik begrijp dat je boos bent, maar je zult dit via de geeigende kanalen moeten oplossen. Succes :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.