Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ik heb een HTC One X tweedehands gekocht. Prima toestel. Na paar maanden het bekende WiFi probleem. Seriecode met HT23, die serie schijnt dat probleem te hebben. Dus aangemeld voor garantie. Telefoon opgehaald door Dynafix. En na een week terugbezorgt. Wat blijkt: Niets verbetert aan WiFi. In de beschrijving stond dat ze niet wisten wat er mis was met toestel, maar wel een aantal onderdelen vervangen.

HTC stuurde me een enquete, welke ik enorm negatief heb ingevuld. Hierop werd ik gebeld door iemand van HTC (goede zet van htc!). Deze zet nieuwe aanvraag in systeem. Op de betreffende dag komt dynafix meer dan een uur te vroeg langs. Heeft envelop achtergelaten. Dus ik HTC bellen, dat wil ik niet, dan moet ik betalen. HTC weer welwillend, nieuwe reparatie ingeboekt. Telefoon dus weer opgehaald, dit keer op goed tijdstip.

Staat er gisteren opeens bij status "Hold for quotation". Ben gisteren gebeld door onbekend nummer, maar kon niet opnemen. Dus ik vandaag dynafix bellen. Voor een ieder: het 0900-alternatief voor 0900-3962 349 is 045 750 1602, en NIET 045-5245778 zoals op veel website's staat.

Had snel een persoon te pakken, die wist waar hij het over had. Had gelijk mijn telefoon te pakken. Probleem: scheurtje in het scherm. En inderdaad, dit is er tussen de eerste en tweede reparatie ingekomen. Ik vraag mij af of het bij hun vandaan komt, maar dat kan ik niet bewijzen, het is heel klein aan de zijkant, dus ik zeur er niet over. Maar zij mogen telefoon alleen helemaal repareren, omdat andere problemen daar ook mogelijk door komen. Dus ik die meneer vertelt dat hij het in het begin ook niet deed, en dat dus onzin is.

Nu zit ik dus met een prijsopgave, van 220 euro, die ik absoluut niet wil betalen. En ik heb geen telefoon meer.

Volgens dynafix had ik moeten aangegeven dat er een scheurtje in zit. Mee eens, maar omdat ik weet wat voor bedrijf Dynafix is, heb ik dit niet gedaan, want ik kan niet bewijzen dat het bij de eerste reparatie gebeurd is. Ik kon de telefoon bij aflevering niet weigeren, omdat een huisgenoot deze heeft aangenomen.

Hoe los ik dit op?

[ Voor 8% gewijzigd door francoski op 30-07-2013 16:17 . Reden: Toegevoegd waarom scheurtje niet aangegeven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445490

tja misschien dat er iemand hier met ervaring omtrent dynafix zit en ook een soort gelijke ervaring heeft gehad?

iedergeval sterkte, valt me op dat er weinigs goeds te melden valt over dynafix op dit fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Leg het verhaal in eerste instantie eens voor bij HTC als escalatie. Geef aan dat je het echt niet meer weet en dat je naar een oplossing zoekt. HTC gebruikt Dynafix voor aftersales, wie weet toont HTC begrip voor je en kunnen ze iets betekenen.

Ik adviseer niemand de telefoon bij Dynafix fysiek af te leveren. Als je ziet wat daar voor volk werkt dan snap je meteen waarom er zoveel negatieve reviews zijn en ga je met je kapotte toestel teleurgesteld weer huiswaarts. Vreselijk amateuristische tent.

[ Voor 11% gewijzigd door Sheik op 30-07-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:45

Sorcerer8472

Mens sana?

Mee eens, maar omdat ik weet wat voor bedrijf Dynafix is, heb ik dit niet gedaan, want ik kan niet bewijzen dat het bij de eerste reparatie gebeurd is.
Slecht idee dus! En je weet niet eens zeker of zij het wel hebben gedaan zeg je. Dus volgende keer wel gelijk melden zoiets, wat voor bedrijf het ook is!

Ik zou trouwens HTC weer eens bellen hierover. Goede oplossing zou zijn als ze toch het wifi-probleem oplossen; dacht dat dat sowieso een veertje was wat relatief makkelijk te repareren is? Dus als ze dat alleen doen lijkt me dat wel een goede oplossing.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:19

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats dit topic naar SF omdat het dar meer op zijn plaats is :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Niet online
Vanavond chat contact gehad met HTC. Deze verzochten mij per mail aan te melden, zodat zij het konden escaleren naar het hoofdkantoor. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01-2022
Soortgelijk probleem ooit gehad, destijs met een samsung s2, binnengebracht voor lag + uitvallen en andere dwaze bugs die na een hoop resets ed niet verholpen waren.. Terug gekregen, winkel verlaten, werd ik zelfde dag nog gebeld, bleek de persoon aan andere kant van de lijn mij niet te horen, microfoon was dus stuk terug gekomen.. Volgens dynafix kon ik niet bewijzen dat zei die bij de reparatie kapot hebben gemaakt.. Resultaat? zelf betalen.. Dynafix, hmprf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:45

Sorcerer8472

Mens sana?

undercover. schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 23:05:
Soortgelijk probleem ooit gehad, destijs met een samsung s2, binnengebracht voor lag + uitvallen en andere dwaze bugs die na een hoop resets ed niet verholpen waren.. Terug gekregen, winkel verlaten, werd ik zelfde dag nog gebeld, bleek de persoon aan andere kant van de lijn mij niet te horen, microfoon was dus stuk terug gekomen.. Volgens dynafix kon ik niet bewijzen dat zei die bij de reparatie kapot hebben gemaakt.. Resultaat? zelf betalen.. Dynafix, hmprf..
Laat je het daar zo gemakkelijk bij zitten? Een kantonrechter zou je zo gelijk geven volgens mij hoor... en dat weten ze bij Dynafix heus ook wel, alleen proberen ze het wel door je strot te duwen blijkbaar...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:55
undercover. schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 23:05:
Zelfs dan is er toch nog sprake van garantie? ... anderzijds gaat een rechter idd lachen met die argumentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Niet online
HTC Gisteren gemaild, vandaag reactie:
Beste **,

Vervelend dat uw scherm is gebarsten. U had destijds binnen 48 uur contact met ons moeten opnemen zodat wij het konden escaleren en uw scherm alsnog binnen garantie werd gerepareerd. Ik kan nu heel weinig voor u betekenen.

Laat het me weten of ik de vraag goed heb beantwoord; klik hier om door te gaan.
Klik hier om een reactie op dit bericht te sturen

Met vriendelijke groet,
Berat
HTC
Lijkt me erg standaard reactie. Heb nog een reactie teruggestuurd. Ben benieuwd. Maar ben erg bang dat het zo niks wordt.

En dan? Via welke organisatie kan ik iets bereiken?
Pagina: 1