Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Keyboard + touchpad voor bediening op afstand van Windows 8

Pagina: 1
Acties:

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 16:22
Hallo Tweakers

Ik heb mijn Windows 8 laptop aangesloten op mijn TV via HDMI, maar ik zou hem ook graag bedienen vanuit de zetel. Er zijn wel keyboard en touchpad combinaties zoals de Logitech K400, maar gezien deze al wat ouder zijn, vermoed ik dat het touchpad geen Windows 8 gestures ondersteunt.

Nu is mijn vraag of er dergelijke keyboard + touchpad apparaten bestaan die die gestures wel ondersteunen of kan je je Windows 8 laptop ook vanop afstand bedienen met een Windows RT tablet of een Windows Phone?

Ik heb even gezocht waar deze vraag zou thuishoren, maar dit leek mij de meest geschikte plek.

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Waarom zou de K400 niet werken met windows 8. De drivers zijn er en het ondersteunt multi-touch. Op de site staat er ook expliciet, compatibel met windows 8 gestures.

• Flying Hawkic
Staat er het expliciet? Dan moet ik erover hebben gekeken :). Bedankt voor je antwoord.

Wat betreft het tweede deel van mijn vraag, kan je ook een Windows 8 laptop op de één of ander manier bedienen met een Windows RT tablet? Dat zou het toetsenbord overbodig maken.

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Idk, het zou een optie zijn om remote desktop software te gebruiken.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En zijn in de store (WP en Win) diverse remote control programma's te vinden, komt inderdaad veelal rond remote desktop, software (serverside) op de laptop en verbinden maar :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Of je koopt een 5 meter hdmi kabel en als dat niet genoeg is een 10 meter hdmi kabel.

• Flying Hawkic
Dan zou ik even moeten kijken of die programma's ook beschikbaar zijn voor Windows RT.

Een HDMI kabel is helaas geen optie aangezien mijn tablet daar geen aansluiting voor heeft en de aansluiting op mijn laptop is reeds bezet voor naar de TV :-).
Pagina: 1