Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-11 17:41
Ik kwam op Schiphol een erg leuk (engelstalig) android tijdschrift tegen. Helaas laten liggen, vond hem vrij duur en was relatief zwaar ding om mee te nemen.

Tijdschrift was een soort android handleiding met duidelijke screenshots. Het was geen maandelijks/wekelijks magazine.

Toch vond ik het wel een interessant ding. Er stonden ook dingen in die ik niet wist (zoals hoe je die automatische google voice uitschakeld die tijdens het autorijden altijd ineens aanspringt). Zou het best op internet willen bestellen. Ben helaas de naam vergeten.Weet iemand toevallig waar ik op doel?

[ Voor 14% gewijzigd door sdk1985 op 30-07-2013 15:27 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Zoek es op Android Magazine in Google en dan de eerste zoekresultaat :+
Heel misschien is dat em, maar ik denk het niet. Lijkt wel een erg standaard naam.

[ Voor 62% gewijzigd door Chris Smoove op 30-07-2013 15:33 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Iets als dit?
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/Android-Magazine-/00/s/MTYwMFgxMjcw/z/IREAAOxy--NRtMly/$(KGrHqNHJB8FGtD1Sd1OBRtMlyj!-Q~~60_12.JPG

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• sdk1985
Het magazine was niet gericht om specifieke toestellen. Jammer dat alle product plaatjes van de cover zijn.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Iets meer eigen inzet, zou ik zeggen. Als ik hier kijk, kun je ook de inhoudsopgave bekijken. En ga anders naar een Bruna of zo toe.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• sdk1985
Mja is lastig, ben al paar weken terug. Wellicht is er iemand toe net terug is van vakantie en hem ook heeft gezien:).

Gelinkte magazine is het in ieder geval niet. Het was echt hands-on dus niet van "plan your holiday". Ging echt over instellingen en features.

Ik ga even rondbladeren op de gelinkte url.. wie weet kom ik hem zelf tegen. Bestaan echter zo veel dat de kans groter is dat een andere tweaker hem op schiphol heeft gezien dan dat ik hem via een search tegen kom :+

[ Voor 29% gewijzigd door sdk1985 op 30-07-2013 16:09 ]

Pagina: 1