Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop(je), 600euro max

Pagina: 1
Acties:

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Zoeken naar een laptop is nooit leuk, maar wel noodzakelijk. Een aantal harde eisen die ik heb:

- 650 euro max
- Mat scherm
- Redelijke accuduur

Zaken die niet of weinig uitmaken:
- Schermdiagonaal (groter dan 13", verder weinig relevant)
- Numeriek keypad
- W7 of W8
- Schermresolutie

Vanwaar dit eisenpakket? Tekstverwerking, website-editing en af en toe een laag-resolutie plaatje aanpassen is het gebruiksdoel. De laptop hoeft dus geen zware videokaart of topresolutie te hebben om dit fatsoenlijk uit te kunnen voeren, maar wel een mat scherm om het buiten te kunnen doen.

Bij de Mediamarkt viel de pricewatch: Samsung NP535U3C-A03NL op, maar helaas zal dat hem waarschijnlijk niet worden na reviews: Drie Samsung-ultraportables: AMD-apu, touch en 15" gelezen te hebben. Juist die laptop presteert enorm slecht in de review.

Ik heb al uitgevonden dat het erop lijkt dat het een Intel processor zal worden; gelet op de zojuist aangehaalde review lijkt het er niet op dat AMD serieus meespeelt in de portable markt.

Dus waarom een topic, in plaats van door de PW struinen? In de eerste plaats omdat ik erachter ben gekomen totaal niet thuis te zijn in de laptopmarkt. Ik dacht aan de Samsung een mooie keuze te hebben, maar dat viel dus enorm tegen. Niet over elke laptop is echter zo'n mooie review te vinden als bij de Samsung, dus vrees ik een beetje daar nat te gaan. Daarnaast maakt het matte scherm het lastig te selecteren. Hopelijk kunnen jullie me enigszins de goede kant op wijzen :).

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Ik denk dat de Dell 15R SE de beste keus is. Mat scherm en tevens Full HD, i5. Geen idee wat je onder een redelijke accuduur verstaat maar volgens mij moet die wel 3 uur volhouden.

Icm de kortingstrucs zeer goedkoop te krijgen momenteel.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-11 21:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

lucash schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 17:15:
Ik denk dat de Dell 15R SE de beste keus is. Mat scherm en tevens Full HD, i5. Geen idee wat je onder een redelijke accuduur verstaat maar volgens mij moet die wel 3 uur volhouden.

Icm de kortingstrucs zeer goedkoop te krijgen momenteel.
redelijke accuduur lijkt mij 5 uur en dat heeft de Dell absoluut niet. Als je niet zo veel geeft om de accuduur is de dell een héél erg goede keuze. Maar in dit geval lijkt me de Dell niet op zijn plaats.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!