Nexus 7's meenemen vanuit de VS voor mede-Tweakers!

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:26
Beste mede-Tweakers!

Ik ben heerlijk aan genieten van een weekje VS, waarna een weekje Canada volgt en ik weer teugvlieg naar ons kikkerlandje :). En naast al het andere mooie van de VS zijn de de States toch ook een soort elektronica paradijs voor ons Tweakers. Met gloednieuwe Nexus 7's :D.

De details
Voor iedereen die een Nexus 7 wilt ga ik proberen er een te scoren in de lokale elektronica winkel. De prijzen zijn hier als volgt: $229 voor het 16GB model en $269 voor het 32GB model. Het 3G + 4G model is helaas nog niet verkrijgbaar :(. Er is ook nog een officiële hoes verkrijgbaar voor $29. Die prijzen klinken heel mooi, maar als ik daarmee de grens over wil betaal ik echter ook nog 2,5% invoerrechten en 21% BTW. Daarom kom ik alsnog uit op de prijs van $1 wordt €1. De bovenstaande prijzen worden dus euro's als je er een naar Nederland wilt krijgen. Wat wel een voordeel is: Ik heb nog genoeg ruimte en gewicht over in het vliegtuig, dus bijbetalen daarvoor zal niet nodig zijn.

Ik wil er een, wat nu?

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-05 22:15

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Inkoopacties of iets in die trant zijn niet toegestaan hier op GoT. Topic gaat dus dicht.

50 euro korting bij Tibber + Soundcore Liberty 4 NC te koop.

Dit topic is gesloten.