Nexus 7's meenemen vanuit de VS voor mede-Tweakers!

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-10 10:14
Beste mede-Tweakers!

Ik ben heerlijk aan genieten van een weekje VS, waarna een weekje Canada volgt en ik weer teugvlieg naar ons kikkerlandje :). En naast al het andere mooie van de VS zijn de de States toch ook een soort elektronica paradijs voor ons Tweakers. Met gloednieuwe Nexus 7's :D.

De details
Voor iedereen die een Nexus 7 wilt ga ik proberen er een te scoren in de lokale elektronica winkel. De prijzen zijn hier als volgt: $229 voor het 16GB model en $269 voor het 32GB model. Het 3G + 4G model is helaas nog niet verkrijgbaar :(. Er is ook nog een officiële hoes verkrijgbaar voor $29. Die prijzen klinken heel mooi, maar als ik daarmee de grens over wil betaal ik echter ook nog 2,5% invoerrechten en 21% BTW. Daarom kom ik alsnog uit op de prijs van $1 wordt €1. De bovenstaande prijzen worden dus euro's als je er een naar Nederland wilt krijgen. Wat wel een voordeel is: Ik heb nog genoeg ruimte en gewicht over in het vliegtuig, dus bijbetalen daarvoor zal niet nodig zijn.

Ik wil er een, wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 18:05

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Inkoopacties of iets in die trant zijn niet toegestaan hier op GoT. Topic gaat dus dicht.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Dit topic is gesloten.