Wordpress - Syntax Highlighter met copy button

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben al de laatste 2 dagen op zoek naar een syntax highlighter voor wordpress die ook een copy knop aanbied in de kader met de gehighlighte code.

Momenteel ben ik uitgekomen op Syntax Highlighter Evolved, deze zet men <pre></pre> velden automatisch om in code snippets. Deze ondersteund spijtig genoeg geen copy button, voorbeeld

Iemand die een andere plugin gebruikt?

PS: ik heb momenteel al heel wat pagina's op men blog staan, dus een plugin die de <pre> velden kan omzetten zou me veel werk kunnen besparen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

<pre>? Niet <code>? :?

Verder: http://blog.templatemonst...code-snippets-displaying/ en http://wordpress.org/plugins/wp-codebox/ zijn de eerste hits die ik vind op Google zonder veel moeite te doen. Ben je daar in die twee dagen zoeken niet bij uit gekomen?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel (vorige posts) maakte ik gebruik van preformatted <pre> dus.

De meeste zoals codebox reeds uitgeprobeerd (codebox is trouwens niet 100% compatible met de laatste wordpress), mocht ik wat ik zoek al gevonden hebben via Google, zou ik het hier niet posten e :)

Bijna allemaal hebben ze dezelfde functie zoals Syntax Highlighter maar niet specifiek naar wat ik zoek ben, daarom de post.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Maar waar ben je dan specifiek naar op zoek? Zeker die Codebox heeft precies wat jij omschrijft en op dat lijstje staan er nog een paar. Zijn er nog andere criteria waarop je ze afgeschoten hebt? Zo ja: moeten we die raden? ;) Zo nee: op basis waarvan heb je die andere plugins dan afgewezen?

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 30-07-2013 13:31 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Ik vind de volgende wel fijn, ondersteunt ook nog eens <pre> tags (in te stellen in de settings):

http://wordpress.org/plugins/crayon-syntax-highlighter/

Maar goed, aangezien we niet weten welke jij al geprobeerd hebt of wat voor eisen je nog meer hebt is het wel een klein beetje lastig een advies te geen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat meer uitleg over de reeds gebruikte plugins zou inderdaad wel gemogen hebben, maar dit is nu niet meer nodig want Crayon doet alles perfect wat ik wel wou :)
Dus thanks Nedra voor de tip!
Pagina: 1