Google Chrome start langzaam op Windows 8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervm
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 08:10
Ik heb gister een nieuwe laptop gekocht: MSI GE70 20E-015NL. Ik ben er zeer tevreden over alleen google chrome start langzaam op. Ik vind dit raar want IE start gewoon binnen 1 seconden op? Ligt het aan Google Chrome of aan wat anders?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een paar tips:
-Update Chroom
-Reset Chroom via opties
-Schakel alle invoeg toepassingen uit
-Pas start pagina aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:26

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas voldoet jou topic niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines) gevonden en waarom voldoen deze niet?
  • met welke instellingen je de software gebruikt
  • op welke termen je precies gezocht hebt.
  • welke oplossingen je gevonden hebt en waarom deze niet voldoen
  • Wat zegt de Support desk van MSI (neem aan dat je die gebeld hebt aangezien de laptop gloednieuw is?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en probeer het dan nogmaals....

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:53

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Even Google Chrome geprobeerd, ja die start bij mijn ook (veel) langzamer op als Internet Explorer.

Leest dit artikel eens, Which Web Browser Is Best Under Windows 8?

[ Voor 1% gewijzigd door zekerpixels op 31-07-2013 11:56 . Reden: Artikel toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met IE 11 ga je toch geen Chrome meer gebruiken. Die is er in de preview nu en over een maand in de final versie van W8.1. Ben zelf met IE10 compleet over naar IE. Met de vele verdere verbeteringen en veranderingen inlusief Firefox agent, spdy enzovoort is IE11 een no brainer geworden. Of je moet per se specifieke Chrome plugins moeten/willen gebruiken.
Met IE10 en met name 11 is gelijk je probleem opgelost :)
.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2013 00:03 ]